صفحه اصلی / اقتصادی / استقلال و پرسپولیس در آستانه واگذاری
استقلال و پرسپولیس در آستانه واگذاری

در دیدار مدیران عامل سرخابی‌ها با خاندوزی مطرح شد

استقلال و پرسپولیس در آستانه واگذاری

در جلسه‌ای با حضور وزیر اقتصاد، مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و رئیس سازمان خصوصی سازی، مشکلات و موضوعات مرتبط با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بررسی شد.


به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، در ابتدای این جلسه که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، قربانزاده – رئیس سازمان خصوصی سازی گزارشی از عملکرد دو ماهه این سازمان برای بورسی شدن دو باشگاه ارائه داد.

قربانزاده در این گزارش اظهار کرد: طی دو ماه اخیر جلسات پیوسته‌ای را هر سه روز یکبار با حضور نمایندگان سازمان بورس، فرابورس، وزارت ورزش، مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مشاوران پذیرش و سرمایه گذاری این دو باشگاه در سازمان خصوصی سازی برگزار کردیم.

وی افزود: با اقدامات انجام شده، امیدوار هستیم تا آخر بهمن ماه امکان درج و ثبت نماد این دو باشگاه در بازار پایه فرابورس فراهم شود تا امکان مشارکت مردم در افزایش سرمایه این دو باشگاه مهیا شود.

در ادامه این جلسه وزیر اقتصاد پس از استماع گزارش رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در ارتباط با مشکلات و موانع پیش روی واگذاری این ‌دو باشگاه، دستورات لازم را برای حل موانع این واگذاری صادر کرد.

شایان ذکر است، نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطابق وعده سازمان خصوصی سازی تا پایان بهمن در بازار پایه فرابورس درج خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش قیمت مرغ به ۸۰ هزار تومان/ مازاد عرضه داریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی یوسف‌خانی، رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.