صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / عملکرد ۱۶۵۰ میلیاردی ایدرو در تملک دارایی های سرمایه ای
عملکرد ۱۶۵۰ میلیاردی ایدرو در تملک دارایی های سرمایه ای

نمره قبولی مجمع به ایدرو

عملکرد ۱۶۵۰ میلیاردی ایدرو در تملک دارایی های سرمایه ای

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران عملکرد ایدرو در طرح های تملک دارایی های سرمایه ای سال ۹۹ برگزار و با مطلوب ارزیابی شدن صورت های مالی از سوی سازمان حسابرسی این سازمان نمره قبولی گرفت .

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شاتا سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در سال ۹۹ صد درصد اعتبارات تخصیصی برای طرح های تملک دارایی سرمایه ای معادل حدود هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال را جذب کرده است .

برپایه گزارش ایدرو به مجمع عمومی میزان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب طرح های مناطق محروم بوده که معادل هزار و ۷۰ میلیارد آن به این سازمان تخصیص و بطور کامل جذب شده است .

به گزارش ایدرونیوز ، واحد تولید فیلتر ممبران ایلام ، خط جدید بافندگی شرکت بافت بلوچ ، ساخت سیستم از آب گیری و به آب اندازی شناور ایزوایکو و احداث و تکمیل زیر ساخت مناطق ویزه اقتصادی گرمسار و جهرم و شهرک تحقیقاتی کاوش از جمله طرح های سرمایه گذاری ایدرو با اولویت مناطق محروم بوده است .

همچنین از هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب برای پروژه تولید بیواتانول سوختی کرمانشاه در سال ۹۹ ، ۴۳۰ میلیارد ریال تخصیص یافته که بطور کامل جذب شده و پیشرفت فیزیکی این طرح تا پایان آذر به بیش از ۸۰ درصد رسیده است .

در طرح کمک های فنی و اعتباری برای ایجاد و توسعه مجتمع های تولیدی صادرات گرا در سواحل جاسک – گواتر نیز از ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب ، ۱۳۸ میلیارد تخصیص را شاهد بوده ایم که بطور صددرصد نیز جذب شده است .

حسن شیخ نیا معاون مالی و اقتصادی ایدرو در این نشست با اشاره به شرایط مطلوب زمانی و کیفی برگزاری این مجمع ، بر اجرای دقیق مصوبات و تکالیف و جدیت بیش از پیش سازمان در شتاب بخشی به اجرای پروژه های صنعتی بهره مند از اسناد خزانه اسلامی و منابع عمومی تاکید کرد .

همچنین محمد نوری امیری معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو در این نشست خواستار حل چالش تفاوت قدرت خرید و نرخ تنزیل اسناد خزانه اسلامی در اجرای پروژه ها شد.

مجمع عمومی تملک دارایی های سرمایه ای ایدرو به ریاست نبوی دستیار ویژه وزیر صمت و با حضور نمایندگان وزارتخانه های ‌نیرو ، ‌دفاع ، ‌اقتصاد ، علوم ، ‌ تعاون و سازمان برنامه و بودجه همچنین نمایندگان سازمان حسابرسی ، اعضاء هیات عامل و معاونان و مجریان طرح های ایدرو برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.