صفحه اصلی / اسلایدر / رکود در بازار شب عید لوازم خانگی/مردم به دنبال تعمیرات هستند نه خرید!
رکود در بازار شب عید لوازم خانگی/مردم به دنبال تعمیرات هستند نه خرید!

رکود در بازار شب عید لوازم خانگی/مردم به دنبال تعمیرات هستند نه خرید!

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از رکود در بازار لوازم خانگی خبر داد و گفت که مردم قدرت خرید ندارند و بیشتر به دنبال تعمیرات هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز ؛ دومین جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی با عنوان «نمایشگاهی به وسعت ایران»  با محوریت اتاق‌های اصناف سراسر کشور و اتحادیه‌های صنفی از اول بهمن ۱۴۰۰ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.  کالاها و خدمات دارای اولویت برای شرکت در این طرح شامل پوشاک، کیف و کفش و محصولات چرمی، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، میوه قالیشویی و لوازم خانگی است. البته مشارکت سایر رسته‌های صنفی با رعایت شرایط دستورالعمل جشنواره فروش فوق العاده نوروزی بلامانع است.

اکبر پازوکی درباره استقبال این صنف در جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی، اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت لوازم خانگی و مشخص نبودن خرید و فروش‌ها، تاکنون در این بخش استقبال زیادی از برگزاری جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی نشده است.  وی با بیان اینکه جشنواره نوروزی در حوزه پوشاک، کیف و کفش، آجیل و سایر اقلام مصرفی کاربرد بیشتری دارد، تصریح کرد: به شرکت‌های تولیدی اعلام شده در صورت حضور در جشنواره باید از بیلبورد استفاده کنند و در فروشگاه‌ها هم مشخص باشد.  

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از رکود در بازار لوازم خانگی خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت یک یخچال فریزر معمولی حداقل شش میلیون تومان است و قابل قیاس با بازارهای دیگر که خرید از آن‌ها زیر یک میلیون تومان تمام می‌شود، نیست.  به گفته وی صنف لوازم خانگی کاملا در رکود است، چرا که مردم قدرت خرید ندارند و بیشتر به دنبال تعمیرات هستند. به طور کلی طی سال‌های اخیر تقاضا برای تعمیرات بیشتر شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.