صفحه اصلی / سرخط خبرها / زمینه سازی نقش آفرینی بیشتر بانوان در صنعت و خدمات
زمینه سازی نقش آفرینی بیشتر بانوان در صنعت و خدمات

رئیس هیأت عامل ایدرو تاکید کرد:

زمینه سازی نقش آفرینی بیشتر بانوان در صنعت و خدمات

معاون وزیر صمت و رییس هیأت عامل ایدرو با ابراز خرسندی از تشکیل شاخه زنان خانه مدیران با دعوت از بانوان متخصص و کارآفرین در اقصی نقاط کشور گفت: الزام تحقق هدف ارتقا بهره وری و افزایش اشتغال، زمینه سازی مشارکت حداکثری بانوان به عنوان لایه توانمند نیروهای انسانی است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شاتا معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در مراسم افتتاح شاخه زنان خانه مدیران سازمان مدیریت صنعتی و شبکه ساماندهی مشاغل بانوان که به مناسبت گرامیداشت مقام زن و مادر برگزار شده بود به نقش و حضور پررنگ زنان در تمامی عرصه های خدمت اعم از آموزش، پزشکی، خدمات درمانی اشاره کرد و گفت: در عرصه صنعت نقش بانوان در مراکزی مانند کنترل کیفیت، مراکز آزمایشگاهی، توسعه، طراحی و مهندسی چه به لحاظ کمی و چه کیفی بارز بوده است.

محسن صالحی نیا گفت: حضور زنان در عرصه فعالیت با توجه به شرایط فرهنگی و اقلیم جغرافیایی تغییر کرده و در برخی مشاغل مانند واحدهای مهندسی و یا تولید پوشاک بیشتر و در بخش هایی مانند تولید فولاد و خودرو کمتر است.

رئیس ایدرو با اشاره به اینکه حدود یک سوم کارکنان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بانوان هستند ، گفت : دقت و تعهد بانوان متخصص در انجام کارها قابل تقدیر هست.

صالحی نیا در پایان با ابراز خرسندی از تشکیل شاخه زنان خانه مدیران با دعوت از بانوان متخصص و کارآفرین در اقصی نقاط کشور گفت: الزام تحقق هدف ارتقا بهره وری و افزایش اشتغال، زمینه سازی مشارکت حداکثری بانوان به عنوان لایه توانمند نیروهای انسانی است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.