صفحه اصلی / سرخط خبرها / کپی کاری آقای وزیر!
کپی کاری آقای وزیر!

کپی کاری آقای وزیر!

وزیر اقتصاد در یک اقدام تامل برانگیز نامه معاون سابق گمرک، که خودش دستور به استعفای او داده است، را عینا کپی و به دفتر ریاست جمهوری، مجلس و سایر نهادهای مربوطه ارسال می کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از راه امروز: احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در یک اقدام تامل برانگیز وغیرحرفه ای نامه های معاون سابق گمرک، که خودش دستور به استعفای او داده است، را کپی کرده و و به دفاتر ریاست جمهوری، مجلس و سایرنهادهای مربوط ارسال می کند.

در نمونه اخیر پیشنهادهای مهرداد ارونقی معاون سابق گمرک در زمینه تسهیل امور گمرکی و ترخیص کالا که در مورخ هفدهم خردادماه سال ۱۴۰۰ در نامه ایی خطاب به عظیمی معاون اموراقتصادی وزارت اقتصاد  برای طرح در کمیته تخصصی هیات مقررات زدایی و بهبود کسب وکار آمده بود،  را عینا کپی و با امضای خود دومرتبه به نهادهای مربوطه ازجمله نهاد ریاست جمهوری، مجلس و…  ارسال کرده است.
این اقدام خاندوزی از این جهت تامل برانگیز وجای سوال دارد؛ که چطور ممکن است وزیری رای به استعفای یک مدیر می دهد، اما از اطلاعات ودانسته های او استفاده می کند. اگر اقدامات معاون سابق صحیح و اصولی بوده، پس چرا برکنار شده است؟!
نامه معاون سابق گمرک که در تیرماه به وزارت اقتصاد ارسال شده و نامه وزیر اقتصاد که نوزدهم دیماه عینا از روی نامه ارونقی کپی شده، را در ادامه مشاهده کنید:

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.