صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / امکان حضور حداکثری سهامداران در مجامع عمومی شرکت‌ها فراهم شد
امکان حضور حداکثری سهامداران در مجامع عمومی شرکت‌ها فراهم شد

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام‌کرد:

امکان حضور حداکثری سهامداران در مجامع عمومی شرکت‌ها فراهم شد

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام‌کرد: براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، حضور حداکثری سهامداران با رعایت شروط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجامع عمومی شرکت‌ها امکان‌پذیر شد.


به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا از سازمان بورس و اوراق بهادار، «محسن انصاری مهیاری» از حضور حداکثری سهامداران در مجامع عمومی خبر داد و افزود: سازمان بورس و اوراق بهادار در مکاتبه خود با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خواستار اظهارنظر این وزارتخانه درخصوص مشارکت حداکثری سهامداران در مجامع عمومی شرکت‌های سهامی عام ثبت شده نزد سازمان شد.

وی ادامه‌داد: این وزارتخانه برگزاری مجامع عمومی را با رعایت نکات هشت‌گانه‌ بلامانع اعلام کرد، بر این اساس اکنون محدودیتی درخصوص ممانعت از حضور سهامداران متقاضی به‌منظور حضور در مجامع عمومی ناشران وجود ندارد.

انصاری مهیاری اظهار داشت: تا پیش از این و بر اساس مکاتبه‌های انجام شده در اسفند ماه ۱۳۹۸ وزارت بهداشت، به دلیل شیوع بیماری کرونا حداکثر ۱۵ سهامدار می‌‎توانستند به صورت حضوری در مجامع عمومی شرکت کنند.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار خاطرنشان‌کرد: اکنون با پیگیری‌های سازمان و هشت شرط عنوان شده، سهامداران متقاضی می‌توانند در مجامع حضور داشته باشند و ناشران نیز ملزم به رعایت این شروط و پذیرا شدن از همه سهامداران متقاضی حضور در مجامع هستند.

امکان حضور حداکثری سهامداران در مجامع عمومی شرکت‌ها فراهم شد

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.