صفحه اصلی / سرخط خبرها / مذاکره وزارت صمت با نفت در مورد گاز صنایع/ تولید نباید متوقف شود
مذاکره وزارت صمت با نفت در مورد گاز صنایع/ تولید نباید متوقف شود

معاون وزیر صمت خبر داد؛

مذاکره وزارت صمت با نفت در مورد گاز صنایع/ تولید نباید متوقف شود

معاون وزیر صمت با اشاره به مذاکره وزارت صمت با وزارت نفت در مورد گاز صنایع، گفت: وزارت صمت به دنبال این است که تا جایی که امکان دارد جلوی توقف تولید صنایع را بگیرد.

مهدی صادقی نیارکی در مورد قطع گاز صنایع، اظهار کرد: تداوم تولید برای وزارت صنعت، معدن و تجارت بسیار مهم است؛ از این رو وزارتخانه به دنبال این است که تا جایی که امکان دارد جلوی توقف تولید صنایع را بگیرد.

معاون امور صنایع وزیر صمت افزود: در تلاش هستیم از طریق هماهنگی با شرکت ملی گاز، تولید ادامه داشته باشد و جایی که ناچار به صرفه جویی هستیم نباید تولید متوقف شود.

وی با بیان اینکه اولویت ما تداوم تولید است، گفت: در این مسیر می‌توان مدیریت مصرف را اعمال کرد؛ به این معنا که پیک‌ها جا به جا شود اما قطع نشود.

صادقی نیارکی تصریح کرد: وزارت صمت در حال مذاکره با وزارت نفت و بقیه مراجع است تا قطع گاز با کمترین استهلاک انجام شود.

به گزارش مهر، در شرایطی که صنایع و کارخانه‌های سیمان و فولاد در تابستان به دلیل کمبود انرژی شاهد قطع برق و حتی تعطیلی واحدها بودند، با شروع فصل سرما کارخانه‌ها بار دیگر شاهد این اتفاق هستند. با شروع موج سرما، قطع‌شدن گاز برخی از صنایع همچون کارخانه‌های سیمان و فولاد را شاهد هستیم؛ اتفاقی که خسارت‌های سنگینی به این واحدهای تولیدی وارد می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.