صفحه اصلی / اسلایدر / محدودیت‌ها نباید مشکلی در تردد ضروری مردم ایجاد کند
محدودیت‌ها نباید مشکلی در تردد ضروری مردم ایجاد کند

رییس‌جمهور:

محدودیت‌ها نباید مشکلی در تردد ضروری مردم ایجاد کند

رییس‌جمهور با تاکید بر ضرورت توجه به کنترل تردد از مرزهای کشور، گفت: صیانت از جان و سلامتی مردم ایجاب می‌کند که تردد افراد بویژه از کشورهای با احتمال سرایت بیشتر، با جدیت کنترل شود البته محدودیت‌ها نباید مشکلی برای تردد ضروری مردم ایجاد کند.

به گزارش روز شنبه کسب و کار نیوز از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات انجام شده در ماههای اخیر برای صیانت از جان مردم و افزایش ایمنی مقابل ویروس کرونا را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و با قدردانی از همه دست‌اندرکاران، گفت: بازگشایی هوشمند، تحرک و نشاط را به جامعه برگرداند اما برای صیانت از جان مردم لازم است همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و دستگاه‌های متولی مورد تاکید جدی باشد.

رییس‌جمهور با تاکید مجدد بر ضرورت توجه مضاعف به کنترل تردد از مرزهای کشور، گفت: صیانت از جان و سلامتی مردم ایجاب می‌کند که تردد افراد از مرزها به ویژه از کشورهایی که احتمال سرایت بیشتری وجود دارد، با دقت و جدیت کنترل شود. البته محدودیت‌هایی که در این زمینه اعمال می‌شود به گونه ای باشد که برای تردد ضروری مردم مشکلی ایجاد نکند.

آیت الله رییسی با تشکر از همراهی و اعتماد مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اضافه کرد: امروز مردم به‌خوبی اطلاع دارند که با رعایت اصول بهداشتی می‌توان از آسیب‌های بعدی شیوع بیماری کرونا جلوگیری کرد و در این راستا دولت کاملا به ارزش همراهی و همدلی مردم واقف است و تلاش‌های خود را برای صیانت از جان مردم همچنان با قوت ادامه خواهد داد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.