صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / افرانت، موفق به دریافت لوح زرین سه ستاره از جشنواره یکصد واحد مشتری مدار شد
افرانت، موفق به دریافت لوح زرین سه ستاره از جشنواره یکصد واحد مشتری مدار شد

افرانت، موفق به دریافت لوح زرین سه ستاره از جشنواره یکصد واحد مشتری مدار شد

کسب و کار نیوز- افرانت ارائه دهنده خدمات و راهکارهای مبتنی بر دیتا مانند خدمات ابری، خدمات دیتاسنتر، شبکه توزیع محتوا، خدمات پرسرعت به سازمان‌ها و کسب‌ وکارها به عنوان رکن اصلی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت کشور؛ برای دومین سال متوالی در جشنواره سراسری ۱۰۰ واحد مشتری مدار سال ۱۴۰۰ موفق به دریافت لوح زرین سه ستاره شد.

به گزارش روابط عمومی افرانت، از آنجا که افرانت با  تلاش های بی شائبه در کسب و کار و در نظر گرفتن سلایق مصرف کنندگان، رضایت مشتری و نوآوری، محبوبیت را سرلوحه خود قرار داده در این دوره از جشنواره یکصد واحد مشتری مدار به عنوان مطمئن‌ ترین و امن‌ ترین ارایه دهنده‌ خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.

در مراسم پایانی و اهدای جوایز این دوره از جشنواره سراسری ۱۰۰ واحد مشتری مدار که عصر روز دوشنبه، ۲۲ آذر ماه و با رویکرد معرفی وتجلیل از فعالان بنگاه های تولیدی، بازرگانی وخدماتی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد؛ افرانت با رای هیئت داوران و براساس نتایج حاصل از اسناد، مدارک و نظرسنجی میدانی صورت گرفته، به سبب سرمایه‌گذاری مناسب، پوشش گسترده و تبدیل‌شدن به قطب دیتاسنتر تجاری در کشور، ارائه خدمات دیتاسنتر و Cloud در تراز جهانی، رعایت حریم خصوصی و محرمانگی اطلاعات مشتریان، جلب اعتماد، افزایش سطح رضایت و وفاداری مشتریان و ارائه خدمات متنوع مبتنی بر بهترین تجارب جهانی در راستای تضمین الزامات مشتری؛ موفق به دریافت لوح زرین سه ستاره از جشنواره یکصد واحد مشتری مدار شد.

همچنین مطالعه کنید:

ترانزیت ۲۰ میلیون تن کالا از ایران تا انتهای سال

به گزارش کسب و کار نیوز، امین ترفع، در دومین همایش ملی ترانزیت با عنوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.