صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / تجربه‌ی منحصر به فرد تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌تان با تلویزیون‌های “LG Lifestyle”
تجربه‌ی منحصر به فرد تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌تان با تلویزیون‌های “LG Lifestyle”

تجربه‌ی منحصر به فرد تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌تان با تلویزیون‌های “LG Lifestyle”

کسب و کار نیوز- ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه CES 2022، از مجموعه‌ی تلویزیون‌های Lifestyle خود که برای سبک زندگی امروزی طراحی و ساخته‌شده است، رونمایی خواهد کرد. تلویزیون‌های LG Lifestyle با ارائه حداکثر تطبیق‌پذیری، ترکیب فضایی شیک و قابلیت‌هایی برای آسان‌ نمودن کارها، می‌توانند خانه را به محل کار، باشگاه، گالری، کارگاه یا مرکز سرگرمی تبدیل کنند. درعین‌حال باعث افزایش زیبایی دکوراسیون نیز می‌شوند وزندگی روزمره را لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، تلویزیون‌های LG Objet TV (مدل ۶۵Art90 ) و LG StanbyME (مدل ۲۷Art10 ) دو مدل برتر این خط تولید جدید هستند. دو محصولی که طراحی معمولی نمایشگرها را کنار گذاشته‌اند و با طراحی نوآورانه‌ی جدید خود ارزش و تجربیات جدیدی را برای کاربر رقم می‌زنند. این محصولات خاص با طراحی نوین و عملکرد بی‌سابقه‌ای که دارند، راه‌حل‌های عالی برای خانه‌های چندمنظوره‌ی امروزی به شمار می‌آیند؛ جایی که کار، آموزش، سرگرمی و استراحت، ترکیبی از فعالیت‌های روزانه‌ی افراد در آنجاست.

تلویزیون LG Object که شبیه یک بوم نقاشی است، با سبک مینیمالیستی و بهره‌مندی ظریفانه از رنگ‌های خنثی باعث جذابیت و هارمونی بصری در فضای خانه می‌شود. تلویزیون LG Objet تنها با فشار دادن یک دکمه که روی ریموت کنترل ال‌جی تعبیه‌شده، با بالا بردن یا پایین آوردن پوشش پارچه‌ای به‌دلخواه بیننده، با نقطه‌ی دید کاربران سازگار می‌شود. با پایین آوردن پوشش پارچه‌ای می‌توان حداکثر زاویه دید صفحه‌نمایش را تجربه کرد یا مثلاً نمایشگر را تا حدی پوشاند که فقط مجموعه‌ی برگزیده از عملکردهای Lifestyle قابل‌مشاهده باشد.

پنل OLED Evo و پردازنده‌ی پیشرفته ۶۵ اینچی تلویزیون LG Objet، در حالت نمایش کامل (Full View)، تجربه تماشای فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند که هر نوع محتوا در هر ژانری را با رنگ های واضح، کنتراست عالی و به‌طور کاملاً زنده و پویا نمایش می‌دهد. همراه باکیفیت تصویر فوق‌العاده، این تلویزیون بی‌نظیر دارای سیستم صوتی ۴٫۲ کاناله ۸۰ واتی نیز هست که صدایی شبیه به تجربه تماشای فیلم در سینما را ارائه می‌دهد.

وقتی تلویزیون روی Line View تنظیم می‌شود، می‌تواند به کاربران کمک کند در طول هفته با Date & Clock از برنامه‌های مورد علاقه خود غافل نشوند، یا با کمک تنظیمات Music به یک پخش‌کننده صوتی راحت دسترسی داشته باشند یا وقتی کاربر تلویزیون را روی حالت Gallery می‌گذارد می‌تواند مجموعه‌ای از فضای انحصاری و تصاویر با مضمون طبیعت را مشاهده کند.۱

روکش پارچه‌ای قابل تعویض که وجه تمایز اصلی تلویزیون LG Object از سایر تلویزیون‌های موجود در بازار است، محصولی از مبتکر دانمارکی پارچه، به نام Kvadrat است. این کاور در سه رنگ بژ، گلبهی و سبز موجود است. دلیل انتخاب این رنگ‌ها، قابلیت تطابق بسیار زیاد آن‌ها با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و قابلیت تطبیق‌پذیری با طیف وسیعی از طراحی‌های داخلی است.

نصب و راه‌اندازی تلویزیون Objet همانند طراحی زیبای آن بسیار ساده است. این تلویزیون باریک و درعین‌حال مستحکم به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که با زاویه‌ ملایم ۵ درجه روی دیوار قرار گیرد؛ درست همان‌طور که آثار هنری در یک گالری مدرن به نمایش گذاشته می‌شوند. با طراحی پورت‌های اتصال تلویزیون درون قاب آن، اتصال دستگاه‌های جانبی مانند ستاپ‌باکس کابلی یا کنسول بازی به آن بسیار آسان است. این در حالی است که تلویزیون، ظاهر باریک و مدرن خود را نیز حفظ می‌کند. حتی می‌توان تلویزیون را به‌صورت هم‌سطح روی دیوار نصب کرد تا حداکثر یکپارچگی با فضای زندگی فرد را داشته باشد.۲

نوآوری دیگری که در سری جدید تلویزیون‌ Lifestyle ال‌جی مدل StanbyME استفاده‌شده، تطابق کامل با عادات امروزی تماشای تلویزیون است. این تلویزیون وایرلس با باتری داخلی به یک‌پایه‌ی متحرک با چرخ‌های مخفی متصل شده است و امکان تماشای تلویزیون تا سه ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد را فراهم می‌کند. تلویزیون StanbyME ال‌جی را می‌توان به‌راحتی از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کرد. صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی این محصول نه‌تنها برای تماشای فیلم، برنامه‌های تلویزیونی و پخش محتوای ویدیویی مناسب است، بلکه برای برگزاری کنفرانس ویدیویی با خانواده و همکاران و تماشای سخنرانی‌های آنلاین نیز اندازه‌ی ایده‌آلی دارد.

تلویزیون StanbyME با طراحی ارگونومیک خود، راحتی و زاویه‌ی دید بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش این تلویزیون را می‌توان در حالت افقی و عمودی چرخاند و کج کرد. قابلیت تنظیم ارتفاع آن نیز به بیننده اجازه می‌دهد زاویه دید خود را مطابق با وضعیتی که دارد تنظیم کند؛ مثل وقتی‌که روی تخت دراز کشیده، در حال آشپزی در آشپزخانه یا استراحت روی مبل اتاق نشیمن است. به لطف فناوری پخش محتوای گوشی موبایل روی نمایشگر تلویزیون، که با جدیدترین گوشی‌های هوشمند اندروید، iOS و NFC تطابق کامل دارد، پخش محتوا از موبایل روی تلویزیون StanbyME ال‌جی بسیار آسان است. ‌پایه‌ی قابل حمل به بیننده این امکان را می‌دهد تا موبایل را در بالای تلویزیون قرار دهد و از آن به‌عنوان روشی سریع و ایمن برای برقراری تماس‌های ویدیویی، کلاس‌های آنلاین و پخش محتوا استفاده کند. کاربران همچنین می‌توانند لپ‌تاپ یا رایانه شخصی خود را نیز از طریق اتصال سیمی (USB، HDMI) یا بی‌سیم به StanbyME متصل کنند.

از طرفی ریموت کنترل، قابلیت لمس و تشخیص حرکت باعث افزایش قابلیت‌های کاربردی LG StanbyME می‌شوند. رابط کاربری طوری طراحی‌شده است که شبیه رابط کاربری هیچ تلویزیون دیگری نیست و گویی به‌طور شخصی برای کاربر طراحی‌شده است. تلویزیون StanbyME ال‌جی مانند برادر خود یعنی تلویزیون Lifestyle، طراحی ساده و مدرنی دارد که با طیف وسیعی از انواع دکوراسیون‌ها سازگاری پیدا می‌کند. پوشش پشت این تلویزیون که پارچه ای بافت‌دار است و بارنگ انحصاری بژ خالص ساخته‌شده است، حس گرما و طبیعی بودن را به هر فضایی القاء می‌کند. هنگامی که LG StanbyME به‌عنوان تلویزیون استفاده نمی‌شود، با نمایش آثار هنری زیبا، حال و هوای خاصی به فضا ببخشد.

با بازدید آنلاین از نمایشگاه www.LG.com/CES2022 در تاریخ ۱۴ لغایت ۱۸ دی ماه جزو اولین کسانی باشید که تلویزیون‌های Lifestyle LG را در نمایشگاه CES 2022 از نزدیک می‌بینند.

  1. انتخاب گالری در حالت Line View به‌طور خودکار باعث فعال شدن حالت Full View می‌شود.
  2. نصب تلویزیون روی دیوار به لوازم جانبی جداگانه‌ای نیاز دارد. قبل از استفاده باید براکت تلویزیون Objet ال‌جی را جدا کنید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.