صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / بیان نقاط قوت دولت گذشته، به معنای چشم‌پوشی از کوتاهی‌ها نیست
بیان نقاط قوت دولت گذشته، به معنای چشم‌پوشی از کوتاهی‌ها نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

بیان نقاط قوت دولت گذشته، به معنای چشم‌پوشی از کوتاهی‌ها نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: نقل کارهای مثبت دولت گذشته به هیچ‌وجه به معنای چشم پوشیدن از موارد متعدد کوتاهی‌ها، تصمیمات و ریل‌گذاری‌های غلط نیست.

ه گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، «عیسی زارع‌پور» در صفحه اینستاگرام خود که به تازگی آن را راه‌اندازی کرده است، نوشت: روز گذشته (دوشنبه) در مراسم هفته پژوهش در دانشگاه علم و صنعت، صحبتی درباره لزوم ارتباط واقعی بین دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی داشتم و در میانه صحبت‌ها اشاره‌ای به عملکرد وزارت ارتباطات در گذشته داشتم و عرض کردم که برخی تصمیمات و عملکردها در گذشته قابل دفاع است.

وی افزود: از دیروز عرایض بنده تحریف و به صورت گسترده منتشر شد و برخی جریانات معلوم‌الحال و شناخته‌شده در فضای مجازی با تیترهایی مثل «اعتراف وزیر: انتقاداتم را پس گرفتم» خوراک لازم را برای شکل‌گیری هجمه‌ای سنگین علیه اینجانب آماده کردند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: اما نقل کارهای مثبت دولت گذشته به هیچ‌وجه به معنای چشم پوشیدن از موارد متعدد کوتاهی‌ها و تصمیمات و ریل‌گذاری‌های غلطی نیست که در دوره گذشته در فضای مجازی بنیان گذاشته شده است. تصمیمات و اقدامات غلطی که هم باعث عدم توسعه متوازن زیرساخت‌های ارتباطی کشور شده و هم این ابزار تمدن‌ساز و فرصت‌ساز را بستر از هم پاشیدن بنیان خانواده‌های بسیاری کرد و آن را به قتلگاه مجازی کودکان و نوجوانان و بستری برای تضییع حقوق مردم تبدیل کرد.

وی بیان‌داشت: این روزها بخشی از توان ما در وزارت ارتباطات معطوف به اصلاح همین مسیرهای غلط گذشته و رفع چالش‌های ایجاد شده است. در عین حال مشغول ریل گذاری‌های جدید برای بهره‌گیری حداکثری از فناوری ارتباطات و اطلاعات به‌منظور افزایش رفاه مردم و بهبود امور در کشور هستیم. از همه شما برای موفقیت در انجام این امور مهم، طلب دعای خیر دارم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.