صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / یخچال جدید ال‌جی، انتخابی ایده آل برای حفظ طولانی‌تر تازگی مواد غذایی و ارتقا سطح بهداشت
یخچال جدید ال‌جی، انتخابی ایده آل برای حفظ طولانی‌تر تازگی مواد غذایی و ارتقا سطح بهداشت

یخچال جدید ال‌جی، انتخابی ایده آل برای حفظ طولانی‌تر تازگی مواد غذایی و ارتقا سطح بهداشت

کسب و کار نیوز- قابلیت‌های پیشرفته خنک‌کنندگی یخچال در حالی که باعث افزایش طول عمر مواد غذایی می شود، با عملکردهای جدید نیز آسایش بیشتری را در آشپزخانه برای کاربران فراهم می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) جدیدترین یخچال فریزر-بالای خود را در بازارهای کلیدی در سراسر جهان عرضه می‌کند. مدل جدید علاوه بر فناوری‌های منحصربه‌فرد خنک‌کننده و تقویت بهداشت که باعث افزایش طراوات و تازگی مواد غذایی می‎‌شود، با طراحی شیک و براق خود، زیبایی را به فضای آشپزخانه می‌آورد. همچنین با سیستم آب‌ریز داخلی و دسترسی آسان‌تر به یخ ساز تعبیه شده روی درب یخچال، استفاده راحت‌تری را برای کاربر مهیا می‌کند.

به لطف فناوری‌های DoorCooling+™  و LinearCooling™ یخچال جدید فریزر-بالای ال‌جی، شرایط لازم برای تازه‌تر نگه‌داشتن مواد غذایی برای مدت طولانی‌تر فراهم شده است. DoorCooling+™ (سیستم خنک‌کننده‌ی روی درب) ال‌جی سریع‌تر از سیستم‌های خنک‌کننده معمولی کار می‌کند و هوای خنک را به‌طور یکنواخت و سریع توزیع می‌کند تا از خرابی زودرس مواد غذایی جلوگیری شود و نوشیدنی‌ها نیز در مدت‌زمان کوتاه‌تری خنک شوند LinearCooling™ ۱. نیز با به حداقل رساندن نوسانات دما (۰.۵± درجه سانتی‌گراد)۲، دما را ثابت نگه می‌دارد و به این طریق، تازگی میوه‌ها و سبزیجات تا حداکثر هفت روز حفظ می‌شود.۳

یخچال فریزر-بالای جدید همچنین دارای قابلیت بهداشتی انحصاری ال‌جی به نام  Hygiene Fresh™نیز هست. این قابلیت ال‌جی با اثربخشی اثبات‌شده، هوای داخل محفظه‌ی یخچال را تمیز می‌کند و تا ۹۹.۹۹ درصد از باکتری‌ها ۴ و بو۵ را در فضای داخلی یخچال از بین می‌برد.

سیستم یخ‌ساز Spaceplus™روی درب فریزر نیز باعث شده تا فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی مهیا شود. این سیستم می‌تواند هرروز تا ۴۲ تکه یخ تولید کند، که این محصول را به راه‌حلی ایده آل برای خانواده‌های پرجمعیت و کسانی که از نوشیدنی های خنک لذت می‌برند، تبدیل می‌کند. برای عملکرد خنک‌سازی بهتر، Smart Fresh Air با Smart Learner به‌طور خودکار دمای داخلی یخچال را بر اساس الگوهای استفاده کنترل می‌کند و می‌توان آن را به‌راحتی از طریق اپلیکیشن هوشمند LG ThinQ  تنظیم کرد و بر عملکردش نظارت داشت.۶

لیو جائ چئول، رئیس شرکت لوازم‌خانگی و راهکارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس در این رابطه گفته: «با مجهز بودن به فناوری‌های خنک‌کننده پیشرفته و قابلیت هایی نظیر Hygiene Fresh™ و سیستم یخ‌ساز Spaceplus™، یخچال جدید فریزر- بالای ال‌جی باعث افزایش آسایش، بهداشت و حفظ تازگی مواد غذایی برای مدت طولانی‌تر شده است.» او همچنین افزوده: «ما همچنان به توسعه و طراحی محصولاتی که ارزش واقعی به زندگی روزمره مردم می‌افزایند ادامه خواهیم داد.»

  • بر اساس نتایج تست TÜV Rheinland با استفاده از روش آزمایشگاهی ال‌جی که زمان کاهش دمای ظرف آب قرار داده شده در قسمت بالایی را بین مدل‌های DoorCooling+ و Non- DoorCooling+ مقایسه می‌کند.
  • بر اساس نتایج تست TÜV با استفاده از روش آزمایشگاهی ال‌جی که میانگین نوسان دمای پیک تا پیک را در محفظه غذای تازه در دمای کارخانه در شرایط بدون بار اندازه‌گیری می‌کند. ممکن است در استفاده واقعی نتایج متفاوت باشد.
  • بر اساس نتایج آزمایش TÜV با استفاده از روش آزمایشگاهی ال‌جی که زمان لازم برای رسیدن به نرخ کاهش وزن ۵ درصدی پاک چوی در قفسه محفظه غذای تازه مدل LinearCooling LGE را اندازه‌گیری می‌کند. ممکن است در استفاده واقعی نتایج متفاوت باشد.
  • باکتری ها: استافیلوکوکوس اورئوس، اشریشیا کلی، باسیلوس سرئوس، کلبسیلا پنومونی. بر اساس نتایج تست TÜV با استفاده از روش آزمایشگاهی با اشاره به پروتکل تست ASTM E2149. تعداد باکتری ها قبل و بعد از یک ساعت واکنش با قرار دادن بخش هایی از فیلتر در محلول باکتریایی رقیق شده ۵۰ میلی لیتری شمارش شد. عملکرد حذف باکتری نتیجه آزمایش آزمایشگاهی است که در آن فعل و انفعالات مستقیم مشاهده شد. ممکن است در استفاده واقعی نتایج متفاوت باشد.
  • بر اساس روش آزمایشگاهی ال‌جی که حجم باقی‌مانده گاز سولفید هیدروژن را در محفظه بدون هوا تحت سه شرایط مقایسه می‌کند. آزمایش خالی، جوش شیرین و فیلتر ال‌جی Hygiene Fresh به مدت ۱۲۰ دقیقه. میزان بوزدایی فیلتر ال‌جی Hygiene Fresh پانزده برابر بیشتر از جوش شیرین است (۹۸.۶ درصد در مقابل ۰.۸). ممکن است در استفاده واقعی نتایج متفاوت باشد.
  • اتصال Wi-Fi مورد نیاز است. عملکرد Smart Learner فقط در برنامه LG ThinQ کنترل و نظارت می شود.

همچنین مطالعه کنید:

ذخایر کالاهای اساسی به وضعیت مازاد رسید

به گزارش کسب و کار نیوز ، علیرضا پیمان‌پاک، قائم‌مقام وزارت جهاد کشاورزی در امور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.