صفحه اصلی / چند رسانه ای / بازارها ترمز بریدند

در واکنش به نتیجه مذاکرات دیروز؛

بازارها ترمز بریدند

واکنش بازارها به مذاکرات وین به گونه‌ای بود که نشان می‌داد فعلا به نتیجه مذاکرات امیدوار نیستند. دلار در بازار آزاد مرز ۳۰ هزارتومان را رد کرده، سکه در یک قدمی کانال ۱۳ میلیون تومانی قرار گرفته و بورس هم افت کرده. البته کارشناسان معتقدند افت شاخص امروز چندان متاثر از مذاکرات نیست.

دلار

قیمت دلار شب گذشته و پس از پایان توافق وین، در معاملات پشت خطی تا ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان هم و امروز در بازار آزاد به سمت کانال ۳۰ هزار تومان هم پیش رفت. آنگونه که برخی از کانال‌های اعلام قیمت ارز اعلام کرده‌اند، دلار مرز ۳۰ هزار تومان را رد کرده است. صرافی‌ها فعلا از اعلام قیمت جدید دلار خودداری می‌کنند اما دلالان بازار آزاد قیمت دلار را ۳۰ هزار و ۵۰ تومان تومان اعلام می‌کنند.

نرخ دلار در صرافی ملی هم بالا رفت و به ۲۷ هزار ۷۳۳ تومان رسید. این در حالی است که پیش از این دلار صرافی ملی در کانال ۲۶ هزار تومان در نوسان بود.

طلا و سکه

بر اساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز قیمت سکه به ۱۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید؛ یک قدمی کانال ۱۳ میلیون تومانی. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم امروز ۱۳آذر ماه به یک میلیون و ۲۹۶ هزار تومان رسید.

بورس

شاخص کل امروز با افت بیش از ۵ هزار واحدی در کانال یک میلیون و ۳۳۴ واحد قرار گرفت. به نظر کارشناسان، افت شاخص بورس بیش از آنکه وابسته و در واکنش به اخبار مذاکرات هسته‌ای باشد، وابسته به موضوعات دیگر است و کارشناسان می‌گویند بازار سهام در اولویت مذاکره‌کنندگان نیست

همچنین مطالعه کنید:

مالیات بر خودرو‌های لوکس تعیین شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.