صفحه اصلی / سرخط خبرها / رئیس‌جمهور در این مدت تلاش بسیار مجاهدانه‌ای داشته؛ حتی پنجشنبه و جمعه ها را هم مشغول کار بوده / هرچند برخی نقد می‌کنند که ممکن است سفرهای استانی تحول نداشته باشد، اما نفس این سفرها نعمت بزرگی است
رئیس‌جمهور در این مدت تلاش بسیار مجاهدانه‌ای داشته؛ حتی پنجشنبه و جمعه ها را هم مشغول کار بوده / هرچند برخی نقد می‌کنند که ممکن است سفرهای استانی تحول نداشته باشد، اما نفس این سفرها نعمت بزرگی است

قالیباف:

رئیس‌جمهور در این مدت تلاش بسیار مجاهدانه‌ای داشته؛ حتی پنجشنبه و جمعه ها را هم مشغول کار بوده / هرچند برخی نقد می‌کنند که ممکن است سفرهای استانی تحول نداشته باشد، اما نفس این سفرها نعمت بزرگی است

رئیس مجلس خطاب به رئیسی گفت: جناب آقای رئیس‌جمهور! بنده به عنوان یک نماینده و خادم نمایندگان عزیز عرض می‌کنم و انصافاً گواهی می‌دهم که از نزدیک با شما در این مدت دولت و با سابقه‌ای که از گذشته از جنابعالی مطلعم، انصافاً در این بیش از یکصد روز تلاش بسیار مجاهدانه پرکار و پرتلاش را داشتید؛ حتی پنجشنبه و جمعه ها را هم مشغول کار هستید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، رئیس مجلس خطاب به رئیسی گفت: به عنوان یک نماینده انصافاً گواهی می‌دهم در این بیش از یک‌صد روز فعالیت دولت، تلاش بسیار مجاهدانه‌ای را داشتید و حتی پنجشنبه و جمعه ها را هم مشغول کار هستید.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با دولت که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: این مجلس به برکت خون شهید مدرس پابرجاست؛ شهید مدرس این روحانی متقی که بزرگترین خصیصه ترس از خدا بود هرگز چشم غره مستکبرین و قلدرمابانی مانند رضاخان را بر نتابید و برای عزت این ملت و احیای دین، سیاست و قدرت و افتخار این کشور برای همیشه تاریخ افتخار آفرین بود.
وی افزود: جناب آقای رئیس‌جمهور! بنده به عنوان یک نماینده و خادم نمایندگان عزیز عرض می‌کنم و انصافاً گواهی می‌دهم که از نزدیک با شما در این مدت دولت و با سابقه‌ای که از گذشته از جنابعالی مطلعم، انصافاً در این بیش از یکصد روز تلاش بسیار مجاهدانه پرکار و پرتلاش را داشتید؛ حتی پنجشنبه و جمعه ها را هم مشغول کار هستید.
رئیس مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: واقعاً آن ویژگی مردمی بودن، توجه به سفرهای استانی قابل توجه است؛ هرچند برخی نقد می‌کنند که ممکن است این سفرها تحول نداشته باشد؛ اما نفس سفر و بین مردم بودن و دردودل مردم را شنیدن خود نعمت بزرگی است که میزهای کاری و مسئولیت‌ها ما را از مردم غافل نکند.
وی تصریح کرد: این سفرها باعث می‌شود دغدغه مردم هر روز در وجود ما باقی بماند همان طور که این دغدغه در همکاران من هم وجود دارد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.