چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / اقتصاد کلان / هیچ خط قرمزی در برخورد با مفاسد اداری و مبارزه با فرار مالیاتی نداریم
هیچ خط قرمزی در برخورد با مفاسد اداری و مبارزه با فرار مالیاتی نداریم

رییس کل سازمان امور مالیاتی:

هیچ خط قرمزی در برخورد با مفاسد اداری و مبارزه با فرار مالیاتی نداریم

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور بر ضرورت تکریم مودیان مالیاتی تاکید کرد و گفت: ارتقای سلامت نظام اداری و فساد ستیزی از برنامه‌های مهم نظام مالیاتی است و در برخورد با مفاسد اداری و مبارزه با فرار مالیاتی هیچ خط قرمزی نداریم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا از سازمان امور مالیاتی، «داود منظور» با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم نظام مالیاتی، مبارزه فساد اداری و همچنین برخورد جدی با فرار مالیاتی است، گفت: با هدف ارتقای سلامت نظام اداری و حرکت به سمت نظام مالیاتی عادلانه و منصفانه، همه مدیران سازمان باید یک صدا و قاطعانه با فساد اداری برخورد کنند.

وی تصریح کرد: واحدهای نظارتی و حراستی سازمان امور مالیاتی کشور باید با هرگونه تخلف و فساد، برخورد جدی کرده و مقتدرانه و هوشمندانه با این موضوع رو به رو شوند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور بر ضرورت ارتقای تفکر و فرهنگ مودی‌مداری با رویکرد افزایش رضایت مندی مودیان، بهبود تمکین مالیاتی و صیانت همزمان از حقوق دولت و مودیان مالیاتی تاکید کرد.

منظور همچنین با اشاره به اینکه فرهنگ سازمانی، اخلاق اداری و سطح دانش و تخصص در ارتقای کارآیی سازمان و رضایت مودیان مالیاتی بسیار تاثیرگذار است، گفت: نظام مالیاتی باید به سمت دانش محوری، تخصص گرایی و اخلاق مداری حرکت کند.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.