صفحه اصلی / اسلایدر / کارهای زیادی در زنجان انجام شده اما تا وضعیت مطلوب فاصله داریم
کارهای زیادی در زنجان انجام شده اما تا وضعیت مطلوب فاصله داریم

حجت‌الاسلام رئیسی:

کارهای زیادی در زنجان انجام شده اما تا وضعیت مطلوب فاصله داریم

رئیس جمهور در بدو ورود به استان زنجان گفت: استان زنجان دارای نیروهای جوان نخبه و متخصص خوبی است و از این ظرفیت بزرگ برای توسعه استان در بخش های مختلف استفاده شود.


به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگاران در فرودگاه این استان اظهار داشت: متاسفانه سفر ما کمی با تاخیر انجام شد ولی خوشحالیم که در شهر شور و شعور حسینی حضور داریم و امیدواریم بتوانیم در این سفر با اتخاذ تصمیماتی شرایط را برای بهره‌مندی از پتانسیل‌های موجود فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه شهر زنجان خاستگاه علما، حکماً و دانشمندان و سرداران رشید و نامداری است که در جهان اسلام نامشان ماندگار است و نامشان می‌درخشد، افزود: استان زنجان ظرفیت بسیاری در حوزه‌های کشاورزی و صنعتی داشته و دارای معادن خوبی در کنار ظرفیت نیروی انسانی جوان است به همین خاطر با این ظرفیت معتقدیم باید کارهای بسیاری در منطقه انجام شود. البته در گذشته کارهایی انجام شده ولی نسبت به کارهایی که باید انجام شود فاصله داریم.

رئیسی با بیان اینکه قبل از انجام سفر بررسی‌های دقیق و کارشناسی از مشکلات و چالش‌های استان زنجان صورت گرفته است، گفت: استان زنجان دارای ظرفیت‌های مهم و ارزشمندی در حوزه‌های مختلف است که برای بهره مندی از این ظرفیت‌ها باید تلاش ویژه صورت بگیرد.

رئیسی گفت: ظرفیت کشاورزی خیلی خوبی در استان داریم؛ ظرفیت‌های صنعتی و معدنی داریم و اگر این ظرفیت‌ها درست مورد بهره‌برداری قرار گیرد، با وجود برخی کمبودها و مشکلاتی که وجود دارد، می‌توانیم افزایش بهره‌وری را داشته باشیم.

رئیس جمهور با ابراز امیدواری به اینکه بخش از کمبودها و مشکلاتی که برررسی شده است در داخل استان با حضور مسئولان تصمیم‌گیری شود، تصریح کرد: تعدادی از موارد نیز جزو مصوبات سفر خواهد بود و سازوکاری برای پیشگیری مصوبات سفر تا حصول نتیجه فراهم کرده‌ایم.

رئیسی ضمن عذرخواهی از مردم زنجان بابت عدم امکان اجتماع و ملاقات با آنها و حضور در شهرستان‌های مختلف به علت شرایط کرونایی، افزود: همه ساله توفیق حضور در اجتماع بزرگ مردمی در ایام محرم در استان زنجان را داشتم ولی امسال به‌خاطر شرایط کرونایی این توفیق حاصل نشد. امیدواریم آنچه خواست مردم است دنبال شود و در عمل مردم شاهد آن باشند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.