صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / دو درصد از مشترکین به اندازه ۶۰۰ هزار مشترک مصرف برق دارند
دو درصد از مشترکین به اندازه ۶۰۰ هزار مشترک مصرف برق دارند

یک مقام مسئول:

دو درصد از مشترکین به اندازه ۶۰۰ هزار مشترک مصرف برق دارند

معاون امور توزیع برق شرکت توانیر با اشاره به اینکه دو درصد مشترکین تا ۱۰ برابر میانگین مردم عادی مصرف برق دارند نسبت به قطع برق مشترکان پرمصرف خانگی در زمستان هشدار داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از صدا و سیما، غلامعلی رخشانی مهر در حاشیه مانور تعدیل و بهینه سازی روشنایی معابر درون و برون شهری با اشاره به اینکه از دو ماه پیش نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکان خانگی پرمصرف شروع شده است افزود: تاکنون بیش از ۸۰ هزار کنتور هوشمند برای مشترکان خانگی پرمصرف نصب شده که این کنتورها قابلیت ایجاد محدودیت و قطع برق مشترکانی که میزان مصرفشان بیش از حد مجاز است را دارد.

وی با بیان اینک در بسیاری از استان‌ها ۷۵ درصد مشترکان الگوی مصرف را رعایت می‌کنند گفت: تنها درخواست از مشترکان پرمصرف این است که میزان مصرف خود را در حد مصرف عامه مردم قرار دهند.

معاون امور توزیع برق شرکت توانیر با اشاره به اینکه دو درصد از مشترکان پرمصرف هستند افزود: این دو درصد معادل ۶۰۰ هزار مشترک است که در برخی موارد تا ۱۰ برابر میانگین مصرف مردم عادی برق مصرف می‌کنند که هشدارها و پیام‌های لازم به این مشترکان داده شده و اگر رعایت نکنند مجبور به قطع برق آن‌ها هستیم.

رخشانی مهر درخصوص قطع برق معابر گفت: در این طرح، برق معابر فرعی قطع نخواهد شد در خیابان‌های اصلی و بزرگراه‌ها نیز بصورت یک درمیان خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.