صفحه اصلی / اسلایدر / عرضه اینترنتی تخم مرغ در سراسر کشور/ قیمت تخم مرغ بسته بندی هنوز اعلام‌ نشده است
عرضه اینترنتی تخم مرغ در سراسر کشور/ قیمت تخم مرغ بسته بندی هنوز اعلام‌ نشده است

عرضه اینترنتی تخم مرغ در سراسر کشور/ قیمت تخم مرغ بسته بندی هنوز اعلام‌ نشده است

کسب و کار نیوز- رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: درصدد انعقاد تفاهم نامه با سازمان تعاون روستایی برای عرضه اینترنتی تخم مرغ در سراسر کشور هستیم.

به گزارش کسب و کار نیوز ، حمیدرضا کاشانی رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن از کاهش قیمت تخم مرغ درب مرغداری خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت هر شانه تخم مرغ درب مرغداری به ۳۸ تا ۳۹ هزار تومان رسیده است.

او افزود: پشتیبانی امور دام توسط پخش مویرگی در سطح کشور اقدام به توزیع تخم مرغ می کند.

کاشانی با اشاره به عرضه اینترنتی تخم مرغ بیان کرد: تعاون روستایی با همکاری اتحادیه، تخم مرغ تنظیم بازار با قیمت مصوب هر شانه ۴۳ هزار تومان عرضه می کند که ظرف ۲۴ ساعت پس از خرید کالا تحویل مصرف کننده می شود‌.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم با مراجعه به سامانه بازرگام می توانند مرغ و تخم مرغ مورد نیاز را با نرخ مصوب خریداری و ظرف ۴۸ ساعت کالا را تحویل بگیرند و همواره در صدد هستیم که با انعقاد تفاهم نامه با سازمان تعاون روستایی اقدام به عرضه در کل کشور کنیم تا مردم به سهولت کالا را با نرخ مصوب درب منزل تحویل بگیرند.

او با اشاره به اینکه مشکلی در تولید تخم مرغ نداریم، بیان کرد: تولید روزانه تخم مرغ به ۳ هزار تن رسیده که با توجه به اثر کالای جایگزین و ازدیاد تقاضا، کمبودی در عرضه نداریم.

کاشانی درباره آخرین وضعیت واردات تخم مرغ افزود: بنابر آمار حدود ۶ هزار تن تخم مرغ وارد شده که بنابر مصوبه اخیر قرار است از آبان ماهیانه ۱۵ هزار تن تخم مرغ وارد شود، در حالی که نیازی به واردات نیست و تنها نظارت بر عرضه تخم مرغ داخل باید صورت گیرد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن ادامه داد: هر مقدار تخم مرغی که غرفه های میادین، فروشگاه های زنجیره ای و اتحادیه بخواهد در اختیارش قرار می دهیم.

او با بیان اینکه قیمت تخم مرغ بسته بندی اعلام‌ نشده است، گفت: اعلام هر چه سریع تر قیمت تخم مرغ بسته بندی موجب شده تا محصول در سطح خرده فروشی ها با رعایت قیمت به دست مصرف کننده برسد.

کاشانی با اشاره به اینکه محدودیتی برای عرضه تخم مرغ تنظیم بازار وجود ندارد، افزود: اگر عرضه با نرخ های بالاتر در مراکز خرده فروشی صورت می گیرد، مردم از طریق تماس با سازمان حمایت موضوع را اعلام کنند؛ چرا که به دلیل عدم محدودیت، عرضه بالاتر از نرخ مصوب تخلف است.

این مقام مسئول در پایان عرضه هر شانه تخم مرغ بسته بندی۳۰ تایی بالاتر از ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان را گرانفروشی دانست و گفت: غالبا در بسته بندی های ۶ و ۹ تایی قیمت مصوب رعایت نمی شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.