صفحه اصلی / اصناف / برندها / خدمات سئو با جواد یاسمی
خدمات سئو با جواد یاسمی

خدمات سئو با جواد یاسمی

سئو (seo) چیست؟ شاید تعاریف متفاوتی برای سئو یا همان search engine optimization شنیده باشید؛ اما به زبان ساده و به تعریف جواد یاسمی سئو یعنی اجازه دهید مشتریان بالقوه شما را پیدا کنند. این روزها اغلب افراد پیش از آنکه محصولی را خریداری کنند یا از خدمتی استفاده کنند ابتدا در اینترنت جستجو می‌کنند. با استفاده از خدمات سئو، وبسایت ارائه کالا یا خدمات خود را در دسترس کاربران قرار می‌دهید تا تعداد بیشتری از کاربران حین جستجو سایت شما را مشاهده کنند.

الگوریتم‌های گوگل همواره در حال تغییر هستند تا سایت‌های اینترنتی در شرایط یکسان با یکدیگر به رقابت بپردازند. لازمه این رقابت بهره‌مندی از خدمات سئو سایت است. از نظر برخی سئو یک فرایند بسیار پیچیده است اما اگر از یک متخصص ماهر و حرفه‌ای کمک بگیرید، می‌توانید به نحواحسن از خدمات سئو به نفع سایت خود استفاده کنید.

آیا سایت من به خدمات سئو نیاز دارد؟ تمامی سایت‌های اینترنتی با هر هدفی که راه اندازی شده‌اند باید از خدمات سئو سایت استفاده کنند چراکه سئو یا بهینه سازی سایت تنها راه رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل است. در ادامه با انواع خدمات سئو بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع خدمات سئو مورد نیاز برای سایت

انواع خدمات سئو مورد نیاز برای سایت

سئو اصول و تکنیک‌های متفاوتی دارد. بنابراین تنها یک متخصص سئو با سال‌ها تجربه در این زمینه می‌تواند یک استراتژی صحیح برای سایتتان برنامه ریزی کند. هر سایتی بسته به حوزه فعالیتی که دارد، باید استراتژی جداگانه‌ و تعریف شده‌ای نیز داشته باشد. این استراتژی سئو سایت است که نشان می‌دهد کدام یک از خدمات سئو برای سایت شما بیشتر مورد نیاز است. اما اگر بخواهیم اصول خدمات سئو را معرفی کنیم باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

آنالیز رقبا و شناسایی مخاطبان هدف

اولین خدمت سئو که از یک متخصص یا مشاور سئو دریافت خواهید کرد، آنالیز سایت رقبا و شناسایی مخاطب هدف است. پیش از آنکه استراتژی سئو هر سایتی طراحی شود، باید رفتار سایت رقبا، نقاط قوت، نقاط ضعف و ویژگی‌های آن‌ها به دقت بررسی شده و شناسایی شود. برای این آنالیز و بررسی ابزارهای متفاوتی وجود دارد و همچنین سایت رقبا باید از جنبه‌های متفاوتی مورد ارزیابی قرار بگیرد. طبیعتا شما این تخصص و حتی وقت کافی برای انجام این کار را ندارید اما یک مشاور سئو به دقت و با حوصله تمامی این اقدامات را انجام می‌دهد.

تحقیق کلمات کلیدی

از دیگر خدماتی که یک مشاور سئو چون جواد یاسمی باید ارائه دهد، تحقیق کلمات کلیدی است. استراتژی سئو سایت شما با لیستی از کلمات ارزش آفرین برای این سایت تعریف می‌شود. مشاور seo سایت بداند مخاطبان هدف شما برای استفاده از خدمات و محصولات شما دقیقا چه عباراتی را جستجو می‌کنند. متخصص سئو با خدماتی که ارائه می‌دهد کمک می‌کند تا سایتتان در این کلمات ارزشمند رتبه بگیرد. انتخاب کلمه کلیدی مناسب از حساسیت بالایی برخوردار است چراکه شما قرار است برای کسب جایگاه و رتبه بر روی این کلمات هزینه کنید بنابراین باید کلمات ارزش آفرینی انتخاب شده باشند تا چندین برابر هزینه‌ای که از جیب پرداخت کرده‌اید دوباره به جیبتان بازگردد.

تدوین استراتژی لینک سازی

از دیگر خدمات سئو که می‌توانید از جواد یاسمی دریافت کنید، استراتژی لینک سازی است. لینک‌ها مهم‌ترین قسمت سایت هستند. اگر استراتژی صحیحی برای لینک سازی داشته باشید، می‌توانید در بخش زیادی از هزینه‌هایی که باید برای بهینه سازی سایت بپردازید صرفه جویی کنید.

تولید محتوا

یکی از مهم‌ترین بخش‌های تاثیرگذار در بحث سئو یا بهینه سازی سایت، تولید محتوا است. به همین خاطر تولید محتوا را می‌توان یکی از اصلی‌ترین خدمات سئو دانست. برای تولید محتوا دو انتخاب دارید:

  1. خودتان این کار را انجام دهید یا نیروی متخصص در زمینه تولید محتوا استخدام کنید.
  2. تولید محتوای سایت خود را برون سپاری کرده و از ظرفیت شرکت‌های تولید محتوا یا متخصصان سئو که خدمت تولید محتوا را نیز ارائه می‌دهند کمک بگیرید.

تدوین استراتژی بازاریابی محتوا و تهیه این محتوا را نیز می‌توان از دیگر خدمات جواد یاسمی دانست. محتوا زمانی نتیجه دلخواهی دارد که طبق اصول سئو و مطابق با استراتژی سئو تولید شده باشد. محتوایی که بی هدف تهیه می‌شود نتیجه ای جز پرداخت هزینه اضافه برای شما ندارد.

رفع کردن مشکلات فنی سایت

اگر سایت زیر ساخت فنی درستی نداشته باشد ممکن است هرگونه اقدامی که بر روی سایت انجام می‌شود نتیجه موثری به همراه نداشته باشد. بنابراین پیش از هر چیزی نیاز است که سایت از نظر فنی هیچگونه مشکلی نداشته باشد. یک متخصص و مشاور سئو ابتدا سایت را به دقت بررسی کرده و لیستی از مشکلات زیر ساختی سایت تهیه می‌کند. اگر هنوز از خدمات سئو استفاده نمی‌کنید و نمی‌دانید که سایتتان از نظر فنی مشکل خاصی دارد یا خیر، می‌توانید یک جلسه مشاوره سئو سایت از یک متخصص حرفه ای دریافت کنید تا از تمامی مشکلات فنی سایت باخبر شده و برای رفع آن‌ها اقدام کنید.

چگونه یک مشاور سئو باتجربه پیدا کنیم؟

ممکن است افراد زیادی را پیدا کنید که ادعا می‌کنند می‌توانند سایت شما را بهینه کرده و نتایج رضایت بخشی را حاصل کنند اما صرفا با حرف نمی‌توان به این ادعاها تکیه کرد. پیش از هر چیزی شما باید سوابق کاری و تجربه‌های کارشناس یا مشاور سئو را بررسی کنید. تجربه در بحث سئو بسیار ارزشمند است چراکه تنها با داشتن سال‌ها تجربه در این زمینه می‌توان ادعا کرد می‌توان هر سایتی با هر محوریتی را بهینه کرد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.