صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / قیمت هر شانه تخم مرغ چند؟
قیمت هر شانه تخم مرغ چند؟

قیمت هر شانه تخم مرغ چند؟

قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی در مغازه های سطح شهر تهران ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان و در میادین میوه و تره بار ۴۳ هزار تومان است.

 به گزارش ایسنا بر اساس مشاهدات میدانی از برخی از خرده فروشی های سطح شهر تهران قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی به وزن دو کیلوگرم ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان و هر عدد تخم مرغ ۲۰۰۰ تومان است. البته در برخی مناطق با قیمت  کمتر یا بیشتر هم در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

همچنین در میادین میوه و تره بار نیز هرشانه تخم مرغ ۳۰ عددی تنظیم بازار با قیمت ۴۳ هزار تومان و هر شانه تخم مرغ بسته بندی شناسنامه دار نیز با قیمت ۴۶ هزار و ۸۰۰ تومان  عرضه می شود.

پیش تر رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار به ایسنا اعلام کرد که هر شانه تخم مرغ برای مصرف کننده ۴۳ هزار تومان و درب مرغداری ۳۸ هزارتومان شده است و تخم مرغ تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار، غرفه ها و فروشگاه‌های زنجیره ای بدون محدودیت توزیع می شود.

وی همچنین در پاسخ به چرایی اختلاف قیمت میان تخم مرغ با نرخ آزاد و تنظیم بازاری اعلام کرد که سود تخم مرغ مصوب برای مغازه داران مقرون به صرفه نیست.  یعنی سودی که برای توزیع تخم مرغ با نرخ مصوب توسط سازمان حمایت تعیین شده مورد قبول مغازه داران نبوده، به همین دلیل قیمت ها را افزایش داده اند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.