صفحه اصلی / اقتصادی / عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی در ۷۰۰ جایگاه
عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی در ۷۰۰ جایگاه

عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی در ۷۰۰ جایگاه

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌ها نفتی گفت: بیش از ۷۰۰ جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و برای بیش از ۳۰۰۰ جایگاه نیز امکان سوخت گیری بدون اتصال به سامانه هوشمند فراهم شده است.

فاطمه کاهی  با بیان اینکه بازدیدهای میدانی حاکی از عادی شدن شرایط در جایگاه های سوخت است و شاهد صف های طولانی در پمپ بنزین ها نیستیم، اظهارکرد: حدود ۳۷۰۰ جایگاه در سراسر کشور آماده فعالیت هستند و با نرخ یارانه ای و یا نرخ آزاد بنزین را عرضه می کنند.

وی با اشاره به تعداد جایگاه های سوخت که در تهران به سامانه هوشمند متصل شده اند، گفت: تا کنون حدود ۲۵ جایگاه در تهران بنزین یارانه ای عرضه می کنند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده ها نفتی در خصوص پیش بینی زمان بازگشت سامانه هوشمند به تمام جایگاه ها، گفت: اجازه بدهید زمان مشخصی را اعلام نکنیم اما همکاران ما در بخش فنی و پشتیبانی سامانه و همچنین پیمانکاران این حوزه طی دو روز اخیر هیچ استراحتی نداشتند و با تمام توان در حال حل مشکل هستند.

کاهی تاکید کرد: هیچ مشکلی برای تامین سوخت وجود ندارد.

فعال شدن ۹۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت

امروز جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز از فعال شدن۹۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت کشور خبر داد و گفت: تا جمعه (۷ آبان‌ماه) بیش از ۷۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت کشور به سامانه متصل می‌شوند. هم‌اکنون حدود ۸۰۰ جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل است.

به گفته وی تلاش می‌کنیم به‌زودی عرضه نفت‌گاز از طریق کارت سوخت هم فراهم شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی افزود: هم‌اکنون ۴۶ گروه کارشناسی به جایگاه‌های عرضه سوخت کل کشور اعزام شده‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.