صفحه اصلی / اصناف / انجام ۲۱ هزار و ۱۳۴ بازرسی در شهریور ماه ۱۴۰۰ از صنوف تهران/ واحدهای صنفی همچنان بر رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند
انجام ۲۱ هزار و ۱۳۴ بازرسی در شهریور ماه ۱۴۰۰ از صنوف تهران/ واحدهای صنفی همچنان بر رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند

انجام ۲۱ هزار و ۱۳۴ بازرسی در شهریور ماه ۱۴۰۰ از صنوف تهران/ واحدهای صنفی همچنان بر رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند

کسب و کار نیوز- عضو هيئت رئيسه و معاون هماهنگي بازرسي و نظارت اتاق اصناف تهران با ارايه گزارشي از عملکرد بازرسي اين اتاق در شهريور ماه سال ۱۴۰۰ گفت: طي اين ماه از صنوف شهر تهران ۲۱ هزار و ۱۳۴ بازرسي به عمل آمد که از اين تعداد ۵۰۲۹ مورد منجر به تشکيل پرونده گرديد. همچنين براي ۴۶۵ واحد صنفي فاقد پروانه کسب، ابلاغيه ماده ۲۷ ق.ن.ص صادر و به اتحاديه مربوطه معرفي شده اند.

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین درودیان، عضو هیئت رئیسه و معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران با اشاره به نتایج شکایات مردمی نیز گفت: تعداد کل شکایات تلفنی ۲۱۱۸ مورد بوده که از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ در قالب ستاد خبری دریافت شده است که از این تعداد ۱۰۴۱مورد متخلف و ۱۰۷۷ مورد غیرمتخلف بوده اند. درودیان در ارتباط با آمار گشت های مشترک بیان داشت: تعداد ۱۸۳ مورد گشت مشترک با سازمان ها و ارگان های مختلف به عمل آمده است که از بین ۱۷۳۲ مورد بازرسی انجام شده در مجموع ۳۶۷پرونده تنظیم گردیده است.

معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران با اشاره به انجام واکسیناسیون گسترده اصناف گفت: هرچند که در حال حاضر تعداد افراد واکسینه شده در بین عموم مردم و اصناف افزایش یافته با این وجود نباید فراموش کنیم که ویروس کرونا از بین نرفته است. باید به مانند سابقرعایت اصول بهداشتی لازم را سرلوحه فعالیت ها و حضورمان در محل کار و در تمامی مکان ها قرار دهیم.

درودیان در پایان تصریح کرد: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی، بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران همچنان حساس و دقیق بوده و نظارت کافی را در این خصوص دارد و با افراد خاطی برخورد می شود؛ ضمن اینکه از تمام اصناف درخواست داریم همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی دقت نظر داشته باشند تا شاهد ریشه کن شدن کامل بیماری باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش قیمت مرغ به ۸۰ هزار تومان/ مازاد عرضه داریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی یوسف‌خانی، رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.