صفحه اصلی / اجتماعی / رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد/پرداخت جرائم رانندگی با تخفیف تا پایان دی ماه ۱۴۰۰
رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد/پرداخت جرائم رانندگی با تخفیف تا پایان دی ماه ۱۴۰۰

رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد/پرداخت جرائم رانندگی با تخفیف تا پایان دی ماه ۱۴۰۰

کسب و کار نیوز- سردار هادیانفر گفت:بر اساس مصوبه مجلس، فرصت پرداخت جرائم با تخفیف تا پایان دی ماه امسال است و بعد از این تاریخ دوباره جرائم دوبرابر می‌شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز، سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص جرائم بیش از ۳ میلیون تومان رانندگان اظهار کرد: ما در یک دوره که مربوط به سال ۱۳۹۸ بود، پرداخت قسطی جرائم را برای همه رانندگانی که بالای یک میلیون تومان جریمه داشتند، ابلاغ کردیم. در آن زمان اینگونه بود که برای پرداخت روزانه یا ماهانه از طریق درگاه‌های بانکی یا پلیس راهور در بازه یک سال بدون پیش پرداخت، رانندگان خودروی خود را ترخیص یا جریمه را به صورت تعلیق در آوردند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار، در پایان سال ۹۸ فقط ۳۵ درصد کسانی که تعهد داده بودند، جرائم خود را پرداخت و ۶۵ درصد فقط تعهد را امضاء کردند و به قولی که داده بودند، عمل نکردند. ما مجبور شدیم این طرح را متوقف کنیم. اما در حال حاضر، شرایط مساعدی وجود دارد و خودرویی وجود ندارد که جریمه‌ای بالاتر از ۷ یا ۸ میلیون داشته باشد. توصیه ما به رانندگان این است که چون مصوبه مجلس تا پایان دی ماه ۱۴۰۰ است، هموطنان از فرصت پرداخت جرائم با تخفیف استفاده کنند و بعد از این تاریخ دوباره جرائم دو برابر می‌شوند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.