صفحه اصلی / اصناف / برندها / ۶ ایده لباس پوشیدن که شما را برای رفتن به فصل پاییز آماده می­کند
۶ ایده لباس پوشیدن که شما را برای رفتن به فصل پاییز آماده می­کند

۶ ایده لباس پوشیدن که شما را برای رفتن به فصل پاییز آماده می­کند

پاییز همواره از زیباترین فصل هایی است که ما تجربه می­کنیم. ترکیب رنگهای درخشان برگ درختان که رو به افول می­روند با باد های سرد پاییز و نم باران های نزدیک غروب به همراه یک لیوان قهوه ترکیب دلچسبی است اما این ترکیب اگر با پوشیدن یک دست لباس زیبای خوش­رنگ همراه شود و بوی عطر گرم و ملایم­تان هم به آن اضافه شود چیز بی­نظیری خواهد شد. حس خوب پوشیدن لباس های پاییزی با بوت های چرمی و کلاه های بافتنی چیزیست که نمی­توانیم آن را انکار کنیم و همه ما به شدت به آن علاقه داریم. اما سوالی که پیش می­آید این است که برای پاییز چه چیزی باید بپوشیم؟

البته که موارد زیادی جلوی پایمان قرار دارد و در این میان سبک های پوششی مختلفی هم وجود دارد و افراد علایق و سلایق مختلفی دارند و ما می‌خواهیم چند مورد از استایل های مختلف و متفاوت برای پاییز را به شما ما معرفی کنیم و شما می‌توانید از میان آنها استایلی که بیش از همه برایتان مناسب است را انتخاب کنید و پاییز را آنگونه که خودتان دوست دارید سپری کنید.

  1. استایل پاییزه با هودی

هودی پوش هایی که از آمدن فصل بهار و تابستان بسیار غمگین شده بودن اکنون می‌توانند هودی های خود را دوباره به تن کنند. هوا کم کم رو به سردی می‌رود و هودی های کلاه دار و گشاد هم شما را گرم نگهه می‌دارد و هم لباس های راحت و پوشیده ای برای فصل سرما هستند. این هودی ها را نوجوانان همراه با کلاه های بافت ست می‌کنند. بعضی از کلاه های بافت بسیار بامزه هستند و با طرح ها و منگوله های بزرگ توجه همه را به خود جلب می‌کنند. ترکیب این استایل با شال های بافتنی هم چیز جالبی می‌شود. حتما هم لازم نیست شال و کلاهتان ست باشد و گاهی ایجاد تفاوت باعث تنوع و جذابیت استایل می‌شود.  هودی ها را هم می‌شود با شلوارهای گشاد و بگ پوشید و هم با شلوارهای جین و جذب. در هر دو صورت هم ترکیب جالبی خواهد شد و ترکیب هودی و شلوار جین استایلیش تر از ترکیب هودی و شلوار بگ است‌. اگر به همراه هودی از شلوار گشاد استفاده کنید استفاده بیش از اندازه از المان لباس گشاد شما را شبیه یک خمیر نشان می‌دهد و  کمی مضحک به نظر می­رسد و انگار که از لباس به درستی استفاده نکرده اید. نیم بوت چرمی یا کتانی هم می‌توانید به همراه هودی و شلوار جین استفاده کنید و هر دوی آنها با استایل شما زیبا هستند.

  1. استایل های مردانه با کت چرمی

کت های چرمی که قد آنها تا روی باسن می‌رسد برای آقایان خوش پوش بهترین انتخاب است. کسانی که از شلوار های راسته مشکی رنگ با کفش های چرم مردانه استفاده می‌کنند و دستکش چرم­شان را با رنگ کفش و کت­­شان ست کرده اند و یک کیف دستی کوچک که کمی از کیف پول بزرگ تر است را به دست دارند و یک شال گردن چهارخانه به دور گردنشان انداخته اند باعث می‌شوند احساس کنید که به راستی یک جنتلمن واقعی را ملاقات کرده اید. کت های یقه انگلیسی فوتر به رنگ خاکی یا قهوه ای هم می‌تواند بسیار استایلتان را خاص و شیک کند. تمامی محصولات چرمی که در این استایل لازم دارید شامل کیف چرم، کفش چرم مردانه و کت چرم و حتی دستکش را می‌توانید از برند معتبری مانند مارال چرم خریداری کنید و اطمینان داشته باشید که یک محصول با کیفیت را خریداری کرده اید. برای خرید اینترنتی محصولات مارال چرم از فروشگاه دیجی استایل کلیک کنید.

  1. استایل پاییزی دخترانه با کت

ترند جدید این روزها هنوز هم کت های گشادی هستند که خانم ها به تن می‌کنند. این کت ها که در پاییز عموما چهارخانه هستند را می‌توانید با شلوار جین و یا حتی شلوار دمپا استفاده کنید. اگر شما اندام متناسب و قدی نسبتا کشیده دارید می‌تواتید از کت های پاییزی با شلوار جین جذب استفاده کنید. کت های پاییزی اگر حالت جذب داشته باشند و فیت تنتان باشند با یک شلوار جین ترکیب جذاب و خاصی خواهند بود. کت های پاییزی کوتاه تا زیر باسن با رنگ هایی مثل سبز یشمی یا زرشکی به همراه شلوار جین آبی و یک بافت کرم رنگ طرحدار و یک نیم بوت قهوه ای یا مشکی ترکیب خوبی می‌شوند. ترکیب رنگ‌های مناسب برای لباس‌های پاییزی را در اینجا مشاهده کنید.

خانم هایی که شخصیت های شجاعی دارند کت های کوتاهشان را با دامن های ساده مشکی رنگ می‌پوشند. دامن هایی تا زیر زانو و نیم بوت های کوتاه به همراه یک شال گردن طرح دار. این ترکیب های لباس را هرجایی نمی‌بینیم و کمتر کسی جرات پوشیدن آنها و متفاوت بودن تا این را دارد. از جوراب شلواری های کلفت و مشکی رنگ برای برای زیر دامن استفاده کنید تا احساس سرما نکنید.

  1. استایل زمستانی به کت های بلند برای خانم ها

کت های بلند و ساده فوتر را طی چند سال اخیر به تن بسیاری از سلبریتی ها دیده ایم. این کت ها در عین سادگی می‌توانند حس خاصی را در طرف مقابل ایجاد کنند. می‌توانید زیر کت­تان از دامن کوتاه، جلیقه و یک بلوز سفید ساده به همراه جوراب شلواری و نیم بوت استفاده کنید. ترکیب دیگری که برای کت بلند می‌توانید داشته باشید شلوارهای جذب کتان و یک بافت ساده است که با نیم بوت های پاشنه دار می‌توانید استفاده کنید.

  1. بارانی های بلند و کوتاه

استایل خاص و زیبای دیگری که می‌توانید برای پاییز داشته باشید بارانی های بلندی هستند که با شلوار جذب و نیم بوت زیباتر می‌شوند. بارانی هایی که پارچه زیادی برده اند و آستین ها و طراحی خاصی دارند ارزش خرید بالایی هم دارند. بارانی های کوتاه عروسکی با پارچه پفکی و آهار دار هم به همراه جین تنگ و نیم بوت نسبتا بلند استایل فشن جالبی خواهد بود. شما می‌توانید انواع کفش و نیم بوت زنانه یا مردانه چرم مشهد و سایر محصولات چرمی مورد نیازتان مانند کیف ها و کاپشن ها را از این برند پیشرو و با کیفیت تهیه و استفاده کنید.

  1. استایل پاییزی با کاپشن

کاپشن های چرمی هم برای خانم ها و هم آقایان مناسب هستند. این کاپشن ها برای آقایان به همراه شلوار راسته و پیراهن مناسب است. می­توانید از یک نیم بوت مشکی هم استفاده کنید. شلوارهای جذب یا فیت هم برای استفاده با کاپشن مناسب هستند. استایل خانم ها با کاپشن هایی که پافر نام دارند این روزها بسیار دیده می­شود. این سبک پوششی با کلاه بافت و نیم بوت های تزئینی سفید یا نقره ای رنگ مورد استفاده قرار می­گیرد و طرفداران خاص خود را هم دارد. پافرهایی که آستین ندارند را با بافت هایی مشکی ساده و شلوارهای مشکی کتان و جذب می­پوشند. برای مشاهده ایده‌هایی جهت پوشیدن پافر در فصل سرما به این لینک مراجعه کنید.

امیدواریم استایل هایی که در اینجا برایتان توصیف کردیم برای شما مناسب بوده باشد و بتوانید از هرکدام که دوست دارید استفاده کنید و یک استایل پاییزی جذاب و متفاوت برای خودتان داشته باشید.

نویسنده: سارااقبالی

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.