صفحه اصلی / اسلایدر / قیمت دلار امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۰/تردید دلار در کانال ۲۸ هزار تومان
قیمت دلار امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۰/تردید دلار در کانال ۲۸ هزار تومان

قیمت دلار امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۰/تردید دلار در کانال ۲۸ هزار تومان

کسب و کار نیوز- قیمت دلار برای قدم‌های بعدی منتظر خبر‌های جدید مانده و هنوز مسیرش را در محدوده ۲۸ هزار تومان پیدا نکرده است

به گزارش کسب و کار نیوز ، قیمت دلار چهار روز کاری متوالی را روی پله‌های ابتدایی محدوده ۲۸ هزار تومان سپری کرد و حالا دو به شک است. از یک طرف فرصتی برای پیشروی پیدا نکرده است و از یک طرف دلیلی برای بازگشت به کانال ۲۷ هزار تومان ندارد. به گزارش فرارو؛ قیمت دلار از ادامه توقف مذاکرات هسته‌ای استفاده کرد و هفته قبل، برای دومین بار در سال جاری پا به کانال ۲۸ هزار تومان گذاشت. از آن موقع، دلار درجا زده و برای قدم‌های بعدی منتظر سیگنال جدید است. بسیاری از معامله‌گران بازار، شب گذشته مصاحبه وزیر امورخارجه را به دقت رصد می‌کردند اما صحبت‌های حسین امیرعبداللهیان، حداقل در معاملات پشت خطی بی‌اثر بود و شاید امروز روند آرامی در بازار ارز شاهد باشیم.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد اولین روز هفته را با افت ۲۳۰ تومانی آغاز کرد و از نیمه کانال ۲۸ هزار تومان فاصله گرفت. افت روز گذشته دلار می‌تواند ناشی از اصلاح بازار باشد. معمولا بعد از رشد نرخ ناگهانی، بازار با افت قیمت روبرو می‌شود و معامله‌گران از این کاهش نرخ به اسم اصلاح بازار نام می‌برند. معامله‌گرانی که هفته قبل دلار را با قیمت ۲۸ تا ۲۸ هزار ۱۰۰ تومان خریده بودند، روز گذشته با قیمت‌های بالاتر در موقعیت فروش قرار گرفتند. روز شنبه بین بازار‌های مالی فقط دلار ارزشش را از دست داد. شاخص بورس تهران با رشد ۳۶ هزار و ۴۹۷ واحدی به سطح یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد رسید و ارزش سکه و طلا نیز تقریبا ثابت ماند.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت روز شنبه قیمت روز پنجشنبه میزان تغییرات
۲۸ هزار و ۲۲۰ تومان ۲۸ هزار و ۴۵۰ تومان ۲۳۰ تومان کاهش

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی روز شنبه تقریبا روندی مشابه به بازار آزاد داشت. بانک مرکزی تا ساعت ۱۲ دیروز به قیمت دلار در صرافی‌های منتخب دست نزد و پس از رصد روند نزولی قیمت‌ها در بازار آزاد، دلار دولتی را ارزان کرد. افت قیمت دلار در صرافی‌های زیرنظر بانک مرکزی در دو مقطع انجام شد و از ساعت ۱۳، این اسکناس در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۸۹۵ تومان قیمت خورد. روز شنبه بانک مرکزی از طریق قیمت‌گذاری دلار در صرافی ملی، تاثیری در روند بازار ایجاد نکرد.

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت روز شنبه قیمت روز پنجشنبه میزان تغییرات
۲۷ هزار و ۶۴۲ تومان ۲۷ هزار و ۷۹۴ تومان ۲۵۳ تومان کاهش

قیمت دلار در معاملات پشت خطی

قیمت دلار در معاملات پشت خطی روز شنبه روند نزولی داشت و ساعت ۲۲ شب به ۲۸ هزار و ۱۵۰ تومان رسید. سقف قیمت دلار در معاملات فردایی ۲۸ هزار و ۲۸۰ تومان بود و کمترین لفظ‌های پیشنهادی دلال‌ها برای خرید و فروش‌های دومین روز هفته تا ۲۸ هزار و ۱۳۰ تومان پایین آمد. دلار در آخرین معاملات رسمی روز شنبه ۲۸ هزار و ۲۲۰ تومان قیمت داشت و نرخ ۲۸ هزار و ۱۵۰ تومان شب گذشته بین معامله‌گران بازار، نشان می‌دهد که احتمالا بعد از چند روز طوفانی در بازار روز یکشنبه نوسان قابل توجهی وجود نخواهد داشت.

قیمت دلار در معاملات پشت خطی

شروع معاملات کف قیمت سقف قیمت نوسان
۲۸ هزار و ۲۸۰ تومان ۲۸ هزار و ۱۳۰ تومان ۲۸ هزار و ۲۸۰ تومان ۱۵۰ تومان

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.