صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / ال‌جی تجربه منحصربه‌فردی را در دنیای مجازی برای مقاصد خیرخواهانه معرفی می کند
ال‌جی تجربه منحصربه‌فردی را در دنیای مجازی برای مقاصد خیرخواهانه معرفی می کند
Fortnite_20210915114904

ال‌جی تجربه منحصربه‌فردی را در دنیای مجازی برای مقاصد خیرخواهانه معرفی می کند

کسب و کار نیوز- دنیای مجازی بازی‌های آنلاین محبوب به بازیکنان اجازه می‌‌دهد برای کمک به جوامع نیازمند به ال‌جی و Habitat Korea بپیوندند.

ال‌جی الکترونیکس برای کمپین راهکارهای خانه سالم ۲۰۲۱ ال‌جی از طرفداران بازی‌ Animal Crossing the Horizon و Fortnite دعوت می‌کند تا آخرین راهکارهای خانه سالم را به شکل مجازی تجربه کرده و تغییر مثبتی در زندگی مردم ایجاد کنند. با بارگذاری تصاویر از محیط بازی در رسانه‌های اجتماعی، ال‌جی به یاری گیمرها آمده تا به برنامه Habitat for Humanity South Korea کمک کنند.

LG Home Island در بازی ‌ Animal Crossing the Horizon شامل سه منطقه مختلف است که بازیکنان می‌توانند لوازم‌خانگی مدرن و فوق پیشرفته شرکت را در آن جستجو کرده و در مأموریت‌های سرگرم‌کننده شرکت کنند. در Cleaning Maze Clothing Care Zone طرفداران می‌توانند ماشین لباسشویی، خشک‌کن و سیستم مدیریت البسه Styler ال‌جی را مشاهده کنند و همچنین آواتارشان را درون هزارتوی چالش آموزشی ال‌جی به حرکت درآورند. Juicy Fresh Kitchen Zone به بازدیدکنندگان اجازه تجربه یخچال، اجاق‌گاز و ماشین ظرف‌شویی ال‌جی را می‌دهد و در Cool Breeze Air Zone هم آن‌ها می‌توانند هوای سالم و قابلیت‌های پیشرفته خنک‌کنندگی محصولات راهکار تهویه مطبوع این شرکت را تجربه کنند.

بازیکنانی که مأموریت LG Healthy Home را با دستیابی به‌تمامی لوازم‌خانگی ال‌جی روی نقشه ال‌جی در بازی Fortnite به پایان برسانند، می‌توانند اقلام درمانی ارزشمندی برای بازی به دست آورند. این بازی رایگان توسط شرکت Battle Royale ارائه‌شده و میلیون‌ها نفر گیمر در سراسر جهان مشغول انجام آن هستند. پس از اتمام مأموریت اولین کسانی که LG Battle Square را فتح کنند، می‌توانند پیروزی خود را در آنجا ثبت نمایند.

ال‌جی از طرف بازیکنانی که در منطقه Habitat Korea Photo Zone از صفحه بازی اسکرین‌شات گرفته و با هشتگ #LGHome در حساب‌های فیسبوک، اینستاگرام یا توییتر به اشتراک بگذارند، به Habitat Korea کمک مالی خواهد کرد. کمک‌های مالی به پروژه‌های Habitat Korea در کنیا، هند و ویتنام اختصاص داده می‌شود و ال‌جی برای حمایت بیشتر از جوامع نیازمند، یخچال، ماشین لباسشویی و سایر لوازم‌خانگی را در مکان‌های عمومی همچون مدارس و کتابخانه‌ها نصب خواهد نمود.

Lyu Jae-cheol، رئیس شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی می‌گوید: «کمپین راهکارهای خانه سالم ال‌جی یک تجربه مجازی منحصربه‌فرد و شیوه‌ای سرگرم‌کننده و تعاملی برای حمایت از یک هدف والا و ارزشمند را ارائه می‌دهد. کمپین موفق ما در سال گذشته منجر به نصب بیش از ۲۰۰ دستگاه لوازم‌خانگی جدید در خانه‌های جدید و بهبود زندگی صدها خانواده شد.»

برای پیوستن به کمپین ال‌جی آدرس DA-0265-8322-0996 را در Animal Crossing the Horizon یا کد جزیره ۰۸۵۰-۷۹۰۱-۹۰۲۱ را در بازی Fortnite وارد کنید. می‌توانید  جزئیات کامل را در https://www.lg.com/in/healthy-home-solution بیابید.

 

همچنین مطالعه کنید:

شماره ۳۰۱۷ روزنامه کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.