صفحه اصلی / اسلایدر / میانگین نرخ دلار در بازار متشکل ارزی به ۲۶ هزار و ۳۴۶ تومان رسید
میانگین نرخ دلار در بازار متشکل ارزی به ۲۶ هزار و ۳۴۶ تومان رسید

در پایان معاملات امروز؛

میانگین نرخ دلار در بازار متشکل ارزی به ۲۶ هزار و ۳۴۶ تومان رسید

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران گزارشی از نرخ ارزهای معاملاتی این بازار در اولین روز مهرماه ارائه کرد که بر این اساس میانگین نرخ دلار، ۲۶ هزار و ۳۴۶ تومان بود.

مهدی گوهررستمی  گفت: در جلسه معاملاتی پنجشنبه، دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۲۸۵ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۴۷۱ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۳۴۶ تومان به ازای هر دلار و افزایش ۰.۳۳ درصدی این نرخ نسبت به روز قبل را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: امروز نماد یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۶۴ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۱۶۸ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، با تجربه کاهش ۰.۲۴ درصدی نسبت به روز چهارشنبه، ۳۱ هزار و ۷۳ تومان بوده است.

گوهررستمی عنوان کرد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز پنجشنبه (یکم مهرماه) ۷ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۷۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد یورو ۴۰۹ هزار و ۲۰۰ یورو بود.
به گفته این کارشناس ارزی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۲۶۰ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۴۷۱ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۰ هزار و ۹۳۱ تومان و ۳۱ هزار و ۱۶۸ تومان معامله شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.