صفحه اصلی / اسلایدر / ۵۵۰ پرواز برای سفرهای اربعین اختصاص یافت/ فروش بلیت فقط در دفاتر اصلی ایرلاین‌ها
۵۵۰ پرواز برای سفرهای اربعین اختصاص یافت/ فروش بلیت فقط در دفاتر اصلی ایرلاین‌ها

۵۵۰ پرواز برای سفرهای اربعین اختصاص یافت/ فروش بلیت فقط در دفاتر اصلی ایرلاین‌ها

کسب و کار نیوز- دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی مجموع سفرهای هوایی اربعین تدارک دیده شده برای رفت و برگشت زائران را ۵۵۰ پرواز اعلام کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، مقصود اسعدی سامانی درباره مشکلاتی که زائران برای خرید بلیت با نرخ مصوب دارند، گفت: کسانی که می‌خواهند بلیت اربعین تهیه کنند، به دفاتر فروش بلیت مراجعه و بلیت‌ها را خریداری کنند.وی با تأکید بر اینکه ایرلاین‌ها ملزم به فروش بلیت دوطرفه در صورت درخواست زائران هستند، گفت: بلیت بخشی از پروازهای در نظر گرفته شده برای اربعین به فروش رفته است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اظهار داشت: بر اساس آخرین توافق بین سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی مقرر شد قیمت بلیت پروازهای تهران-نجف-تهران ۵ و مشهد-نجف-مشهد ۶ میلیون تومان و قیمت بلیت یکطرفه مسیرهای تهران-نجف و مشهد-نجف نیز به ترتیب ۳.۲ و ۴ میلیون تومان باشد.

وی خاطرنشان کرد: نرخ بلیت پروازهای دوطرفه اربعین از فرودگاه‌های کرمان، زاهدان و یزد به نجف ۶ و در بقیه فرودگاه‌ها ۵ میلیون تومان تعیین شده است.اسعدی سامانی افزود: تا کنون ۵۵۰ مجوز پرواز برای رفت و برگشت زائران اربعین برای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی از سوی سازمان‌های هواپیمایی کشوری ایران و عراق صادر شده است؛ ۱۲ شرکت هواپیمایی ایرانی در پروازهای اربعین امسال مشارکت می‌کنند.

وی ادامه داد: ایرلاین‌ها در دفاتر اصلی خود در حال فروش دو طرفه هستند؛ اما برخی مسافران از وب سایت‌های فروش بلیت اقدام به خرید می‌کنند که موتورهای جستجوی این سایت‌ها، امکان عرضه بلیت‌های دوطرفه را ندارند اما دفاتر فروش بلیت خود ایرلاین‌ها این امکان را فراهم کرده‌اند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تصریح کرد: ویزای گروهی صادر نمی‌شود و برای افرادی که در سامانه سماح نام نویسی کرده‌اند، از طریق هماهنگی‌های به عمل آمده با سفارت عراق، صادر خواهد شد؛ صدور بلیت منوط به داشتن ویزاست؛ دفاتر فروش بلیت و آژانس‌ها ویزا نمی‌دهند و فقط مسافری که ویزا را از قبل تهیه کرده باشد می‌تواند بلیت از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تهیه کند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.