صفحه اصلی / اسلایدر / ایجاد اشتغال ۴۰۰۰ نفری در تهران
ایجاد اشتغال ۴۰۰۰ نفری در تهران

ایجاد اشتغال ۴۰۰۰ نفری در تهران

کسب و کار نیوز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) از صدور ۲۳۶ پروانه بهره برداری صنعتی (ایجادی و توسعه‌ای) در پنج ماهه اول امسال خبر داد که زمینه اشتغال بیش از ۴۰۰۰ نفر در استان تهران را فراهم کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، یداله صادقی  گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری ۶۴ پروانه بهره برداری ایجادی با سرمایه گذاری ۲۰۱۲ میلیارد تومان و اشتغال ۱۴۰۹ نفر صادر شده که به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد ۵۶ درصدی داشته است.

همچنین به گفته وی در این مدت ۱۷۲ مجوز توسعه‌ای (پروانه، کارت، گواهی) صادر شده که این میزان پروانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی به میزان ۱۴ هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان، اشتغال ۲۹۵۹ نفر را فراهم کرده که در مقایسه با سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.

صادقی همچنین با اشاره به مصوبه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مبنی بر تسهیل توسعه واحدهای صنعتی و معدنی در محدوده شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران حداکثر تا دو برابر ظرفیت موجود، تصریح کرد: این زمینه را برای سرمایه گذاری و ارتقاء فناوری واحدها بیشتر کرده و پیش بینی می‌شود اقبال صنعتگران و تولید کنندگان به توسعه طرح‌ها طی ماه‌های آینده بیشتر شود.

احیا ۹۰ واحد تولیدی در تهران

رئیس سازمان صمت استان تهران در ادامه از راه‌اندازی مجدد ۹۰ تولیدی- صنعتی از ابتدای سال تا نیمه مرداد ۱۴۰۰ و تاکید کرد که واحدهای تولیدی می توانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سامانه ستاد تسهیل و کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان‌ها و استان مطرح و پیگیری کنند.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.