صفحه اصلی / سرخط خبرها / اسلامی:برای تعویض کارت‌های حافظه دوربین‌های نظارتی توافق شد/در حاشیه اجلاس وین مذاکره می‌کنیم
اسلامی:برای تعویض کارت‌های حافظه دوربین‌های نظارتی توافق شد/در حاشیه اجلاس وین مذاکره می‌کنیم

کنفرانس خبری مدیر کل آژانس و رییس سازمان انرژی اتمی

اسلامی:برای تعویض کارت‌های حافظه دوربین‌های نظارتی توافق شد/در حاشیه اجلاس وین مذاکره می‌کنیم

رئیس سازمان انرژی اتمی پس از دیدار با رافائل گروسی در تهران گفت: مذاکرات سازنده‌ای را انجام دادیم و قرار شد مدیرکل آژانس در آینده نزدیک به تهران سفر کند.

محمد اسلامی در کنفرانس خبری مشترک با مدیرکل آژانس با سازنده خواندن مذاکراتش با گروسی اعلام کرد که گروسی در آینده نزدیک برای ادامه مذاکرات مجددا به تهران می‌آید.

وی ادامه داد: مذاکرات سازنده‌ای را انجام دادیم. مسایل فیمابین اساسا فنی است. تفاهم کردیم در اجلاس آینده(کنفرانس عمومی) شرکت و در حاشیه اجلاس مذاکرات خود را ادامه دهیم.

اسلامی گفت: قرار شد مدیرکل آژانس در آینده نزدیک به تهران سفر و مذاکرات را با مقامات انجام دهد.

رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین از توافق برای تعویض کارت های حافظه دوربین‌های نظارتی خبر داد و گفت: قرار شد تیم فنی مربوطه بعد از توافق به ایران بیایند تا بتوانند اقداماتی را که باید برای دوربین ها به لحاظ فنی انجام بدهند را انجام و کارت های حافظه طبق روالی که طبق پادمان است و در ایران نگهداری و پلمب می‌شود همان جا کارت های قدیمی را پلمب کنند و کارت‌های جدید حافظه را در دوربین‌ها نصب کنند که روال جاری و طبیعی در سیستم نظارتی آژانس است.

او همچنین تاکید کرد: برای ایران آنچه حائز اهمیت است، اعتمادسازی است و این که اعتماد متقابل بین ایران و آژانس وجود داشته باشد و آژانس طبق توافق در جهت پیشبرد برنامه های هسته ای ایران نقش موثرتری ایفا کند و به پیشرفت فناوری هسته ای ایران کمک کند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.