صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / رویدادها / جوایز جشنواره قرن اعلام شد؛ ۱۸ میلیارد ریال اعتبار حمایتی برای ایده پردازان برگزیده
جوایز جشنواره قرن اعلام شد؛ ۱۸ میلیارد ریال اعتبار حمایتی برای ایده پردازان برگزیده

جوایز جشنواره قرن اعلام شد؛ ۱۸ میلیارد ریال اعتبار حمایتی برای ایده پردازان برگزیده

به گزارش روابط عمومي بنياد حاميان دانشگاه تهران جوايز برگزيدگان جشنواره انديشمندان و دانشمندان جوان ۱۸ ميليارد ريال در دو بخش اعلام شد.

جوایز در نظر گرفته شده این جشنواره که پنجمین دوره از جشنواره‌های دانشمندان و اندیشمندان جوان است و به صورت مجازی در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، به شرح زیر است.

بخش ایده‌پردازان:
چهارده اعتبار حمایتی در بخش ایده‌پردازان در نظر گرفته شده است که ارزش هر اعتبار به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال است و به ایده‌پردازان برتر اهدا می‌شود.

بخش کسب و کارهای نوپا:
شرکت‌کنندگان این بخش به‌صورت تیمی فعالیت می‌کنند و چهار تیم در نهایت برگزیده خواهند شد که ۱۰ درصد اعتبار حمایتی به‌صورت جایزه نقدی به تیم‌ها اعطا می‌شود.
تیم اول برگزیده؛ یک میلیارد ریال اعتبار حمایتی و چهار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری روی طرح
تیم دوم برگزیده؛ یک میلیارد ریال اعتبار حمایتی و دو میلیارد ریال سرمایه‌گذاری روی طرح
تیم سوم برگزیده؛ یک میلیارد ریال اعتبار حمایتی و یک میلیارد ریال سرمایه‌گذاری روی طرح
تیم چهارم برگزیده؛ یک میلیارد ریال اعتبار حمایتی
ایده‌های دریافتی در پنج حوزه علوم کامپیوتر، ریاضی، فیزیک، شیمی و علوم‌زیستی در هر بخش به دو تیم برگزیده اعطا خواهد شد.
لازم به ذکر است، در صورت تمایل ایده‌پردازان، ایده‌ها کاملاً محرمانه مطرح خواهند شد و به جز داوران جشنواره کسی به آنها دسترسی نخواهد داشت. برگزیدگان جشنواره علاوه بر دریافت اعتبار پژوهشی بنیاد نیکوکاری جمیلی، از شرایط همراهی تا تجاری‌سازی ایده برای ورود به اکوسیستم کارآفرینی و اقتصادی کشور نیز بهره‌مند می‌شوند.
جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان هر ساله با حمایت بنیاد نیکوکاری جمیلی و با همکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، با هدف حمایت از ایده‌های جوانان در پنج حوزه علوم پایه (ریاضی، آمار، علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی، زمین‌شناسی و علوم‌زیستی) و در آذرماه سال جاری با دو موضوع جدید تأثیر کرونا بر الگوی زیستی و هوش مصنوعی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.