صفحه اصلی / اسلایدر / دلار به کانال ۲۵ هزارتومان بازگشت
دلار به کانال ۲۵ هزارتومان بازگشت

در معاملات بازار متشکل ارز ایران؛

دلار به کانال ۲۵ هزارتومان بازگشت

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، نرخ میانگین وزنی دلار در معاملات امروز این بازار را ۲۶ هزار و ۱۹۸ تومان اعلام کرد.

مهدی گوهررستمی گفت: امروز معاملات نماد دلار با قیمت ۲۶ هزار و ۹۶۴ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۵ هزار و ۹۳۰ تومان رسید که این ارقام معاملاتی، نرخ میانگین روزانه ۲۶ هزار و ۱۹۸ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول افزود: در معاملات امروز بازار متشکل ارز ایران همچنین نماد یورو با نرخ ۳۱ هزار و ۳۰۰ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۳۸۷ تومان رسید. به این ترتیب میانگین وزنی قیمت یورو در معاملات امروز، نرخ ۳۰ هزار و ۴۸۷ تومان را ثبت کرد.

گوهررستمی افزود: حجم معاملات دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز دوشنبه (ششم شهریور) ۵ میلیون و ۳۱۹ هزار دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۱ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۶۰۰ یورو بود.

به گفته وی دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۵ هزار و ۸۷۶ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۹۶۴ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۰ هزار و ۱۰۹ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۳۳۳ تومان معامله شد.

این مقام مسئول و تحلیلگر مسائل اقتصادی در پایان افزود: بررسی معاملات جلسه معاملاتی دوشنبه (هشتم شهریورماه) نشان می‌دهد که نماد معاملاتی دلار ۳/۵% و نماد معاملاتی یورو ۳/۵۵ درصد کاهش را نسبت به روز معاملاتی قبل تجربه کرده‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.