صفحه اصلی / اصناف / برندها / مستربلیط امکان رزرو آنلاین بلیط سفر با بهترین قیمت را فراهم کرد
مستربلیط امکان رزرو آنلاین بلیط سفر با بهترین قیمت را فراهم کرد

مستربلیط امکان رزرو آنلاین بلیط سفر با بهترین قیمت را فراهم کرد

مستربلیط به عنوان یکی از ۳ برند مطرح اکوسیستم استارتاپی کشور در حوزه گردشگری، امکان رزرو آنلاین هتل در شهرهای مختلف کشور را برای کاربرانش فراهم کرد. به این ترتیب افرادی که قصد سفر دارند، می‌توانند پس از خرید بلیط سفر، از بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس گرفته تا سواری بین‌شهری، هتل خود را نیز به ساده، سریع و امن‌ترین شیوه ممکن از مستربلیط رزرو کنند.

این برند که ارائه خدمات متمایز گردشگری با بهترین قیمت و پشتیبانی شایسته را از اهداف خود می‌داند، اطلاعات کاملی از لیست هتل‌های هر شهر در رده‌های مختلف قیمت، اطلاعات مربوط به موقعیت قرارگیری، امکانات و… هتل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به این ترتیب کاربران می‌توانند با یک دید کلی و شفاف، نسبت به رزرو هتل با قیمت مورد نظر خود اقدام کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌های رزرو آنلاین هتل از مستر بلیط، امکان مقایسه هتل‌های متعدد از لحاظ امکانات و قیمت است که به کاربران این امکان را می‌دهد که بهترین و به صرفه‌ترین انتخاب را از بین بیش از ۵۰۰ هتل‌ که از جانب مستربلیط پشتیبانی می‌شود، داشته باشد.

رزور آنلاین هتل برای سفر موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود و از بروز مشکلاتی از قبیل هدر رفتن زمان برای جستجوی هتل در شهر مقصد و همچنین از هزینه‌های جابه‌جایی برای یافتن هتل جلوگیری می‌کند.

خبر خوب این است که پس از رزرو اولین هتل از مستربلیط، یک کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی برای خرید بلیط هواپیما به کاربران مستربلیط اهدا می‌شود. این همه ماجرا نیست؛ به افرادی که تا پایان شهریور ماه هتل خود را به منظور سفرهای ضروری، کاری و… از مستربلیط رزرو می‌کنند، دو دستگاه هندزفری بلوتوث و ساعت هوشمند به قید قرعه اهدا می‌شود.

پس اگر قصد سفر دارید، پس از خرید بلیط، هتل‌تان را هم از طریق وبسایت و اپلیکیشن مستربلیط رزرو کنید.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.