صفحه اصلی / اصناف / برندها / دوره دیجیتال مارکتینگ نکسترو

دوره دیجیتال مارکتینگ نکسترو

دیجیتال مارکتینگ و به خصوص بازاریابی محتوایی از مهم‌ترین مفاهیمی هستند که در بحث بازاریابی امروزه کاربرد فراوانی دارند. به خصوص اینکه بیشتر کسب و کارها یا آنلاین هستند و یا فعالیتی در فضای آنلاین دارند و این موضوع باعث شده که اهمیت این مفاهیم دو چندان شود.

درباره دوره

دوره کاربردی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوایی گروه مشاوران بهرو و شتابدهنده نکسترا یک دوره جامع با مضمون و تاکید بر طراحی استراتژی دیجیتال مارکتینگ است. در این سال‌ها اغلب فعالان حوزه کسب و کاری یا مفاهیم دیجیتال مارکتینگ آشنایی پیدا کرده‌اند و به همین دلیل تمرکز ما در این دوره نظم دهی به این مفاهیم و یادآوری آن‌ها و همین‌طور استفاده آن‌ها در قالب یک استراتژی هدفمند است. جمله معروفی از سان تزو ژنرال چینی در کتاب هنر رزم وجود دارد که به خوبی تفاوت تاکتیک و استراتژی را بیان کرده‌است. سان تزو می‌گوید: استراتژی بدون تاکتیک، آرام‍‌‌ترین مسیر پیروزی و تاکتیک بدون استراتژی، سر و صدا قبل از شکست است. اهمیت داشتن استراتژی برای استفاده از تاکتیک‌های موجود در دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوایی بسیار مهم است و ما در این دوره ضمن یادگیری و مرور این تاکتیک‌ها، استفاده از آن‌ها در قالب استراتژی را خواهیم آموخت.

کارهایی که در این دوره انجام می‌دهیم

هدف ما در این دوره برگزاری هرچه کاربردی‌تر این دوره است و در این راستا گام به گام با دانشجویان دوره در مسیر طراحی یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ مناسب برای ایده یا کسب و کاری که دارند، حرکت خواهیم کرد. در پایان هر جلسه تمرین خواهیم داشت و دانشجویان دوره در راستای مباحثی که در آن روز گذرانده‌اند برای ایده یا کسب و کاری که دارند به طراحی استراتژی می‌پردازند. در پایان هر هفته نیز دانشجویان تمرین‌های خود را در گروه یا به صورت شخصی برای اساتید ارسال و نظرات آن‌ها را دریافت می‌کنند. ضمنا در صورتی که مبحث یا چالشی بین بیشتر تکالیف مشترک باشد، جلساتی را به صورت لایو ترتیب خواهیم داد. ضمنا در پایان دوره کارگاهی برای جمع بندی و نقشه راه ادامه مسیر برگزار خواهد شد.

سرفصل های دوره

همان‌ظور که عنوان شد این دوره کاربردی خواهد بود و دانشجویان دوره یک بار مسیر طراحی استراتژی جامع دیجیتال مارکتینگ را به همراه تاکتیک‌ها طی خواهند کرد. مسیر این دوره به شرح زیر است:

  • مبانی دیجیتال مارکتینگ و استراتژی بازاریابی(۴ساعت)
  • مبانی دیجیتال مارکتینگ
  • تفاوت دیجیتال مارکتینک با روش سنتی
  • طراحی استراتژی بازاریابی
  • بازاریابی درونگرا و برونگرا
  • مراحل جذب، تعامل و خشنودسازی در بازاریابی درونگرا
  • پیش‌نیازهای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوایی
  • استراتژی محتوایی(۶ساعت)
  • تحلیل اکوسیتم
  • تحلیل مخاطب و پرسونا نوشتن
  • تحلیل رقبا
  • تاثیر استراتژی برند در استراتژی محتوایی
  • تعیین استراتژی محتوایی
  • نقشه سفر مشتری
  • تشخیص و تعیین کلیدواژه
  • برنامه‌ریزی و اولویت بندی عناوین و کلیدواژه‌ها
  • طراحی کمپین محتوایی
  • تقویم و تولید محتوا(۶ساعت)
  • استراتژی محتوایی
  • عنوان‌یابی
  • قیف بازاریابی
  • چرخه عمر محتوا
  • چک لیست و شاخص‌های کلیدی محتوا
  • قالب محتوا
  • اهداف محتوا
  • کمپین محتوایی
  • کانال انتشار محتوا
  • صفحه فرود
  • تکنیک‌های اشتراک‌گذاری
  • استراتژی سئو(۶ساعت)
  • سئو درون صفحه
  • سئو برون صفحه
  • سئو تکنیکال
  • ابزارهای سئو
  • نرخ پرش
  • بازدید صفحه
  • تعامل
  • کمپین و تبلیغات دیجیتال(۶ساعت)
  • رپرتاژ سایت
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • کمپین شبکه‌های اجتماعی
  • تبلیغات کلیکی
  • ایمیل مارکتینگ
  • گوگل ادز
  • کارگاه جمع بندی(۶ساعت)

مدرسان دوره

با توجه به کاربردی بودن دوره اساتید این دوره افرادی هستند که تجربه پیاده‌سازی این مسیر را در کسب و کارهای خودشان و دیگران دارند. ضمنا در خلال دوره با اساتید دیگری در زمینه‌های مختلف تاکیتک‌های دیجیتال مارکتینگ نیز نیز همکاری خواهد شد. برخی از اساتید این دوره به شرح زیر هستند:

  • محمد جوادی قاضیانی کارشناس استراتژی کسب و کار و مدیرعامل گروه بهرو
  • دکتر نوید محمدی کارشناس استراتژی کسب و کار و مدیر کسب و کار نکسترا
  • مجتبی ابراهیمی کارشناس بازاریابی محتوایی و مدیر اجرایی گروه بهرو
  • علیرضا رضایی کارشناس حوزه فروش و تبلیغات و مدیر فروش گروه بهرو
  • آیدین قطبی کارشناس محتوا و مدیر رسانه

زمان شروع و نحوه ثبت نام  

این دوره از تاریخ ۱۱شهریور در روزهای پنج‌شنبه هر هفته از ساعت ۸صبح تا ۱۴ در محل شتابدهنده نکسترا واقع در تهران، خیابان کارگر شمالی، پردیس فنی دانشگاه تهران، دانشکده مکانیک قدیم، مرکز نوآوری نکسترا برگزار خواهد شد. برای ثبت نام در این دوره می‌توانید از طریق لینک ثبت نام یا تماس با شماره‌های ۰۲۱۸۸۳۵۸۱۹یا ۰۹۱۹۸۹۳۴۵۷۲ اقدام کنید.  دانشجویان و شاغلان در استارتاپ‌ها می‌توانند از تخفیف ۱۲درصدی ثبت نام استفاده کنند.

با توجه به شرایط مختلف افراد و برای رعایت حال افراد مختلف، این دوره در سه مدل قابل ثبت نام است:

  • دوره حضوری(۱۹۵۰)
  • دوره آنلاین و لایو(۱۶۵۰)
  • دریافت فایل ویدیویی دوره(۱۲۵۰)

***لازم به ذکر است که در هر سه مدل ثبت‌نامی، بحث تمرین‌ها را خواهیم داشت و افرادی که قصد حضور آنلاین یا دریافت فایل ویدیویی را دارند نیز می‌توانند از تمرین‌ها استفاده با مدرسان دوره برای تکمیل استراتژی ایده یا کسب و کار خود کمک بگیرند. ضمنا شرکت‌کنندگان در پایان دوره گواهی تاییدیه دانشگاه تهران و گروه بهرو را نیز دریافت می‌کنند ***

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی شده ظرفیت پالایشی کشور ظرف ۳ تا ۴ سال آینده ۱.۵ برابر شود

به گزارش ایسنا،وی افزود:با توجه به مشوق‌هایی همانند تنفس خوراک می‌توانیم افزایش ظرفیت پالایشی مطلوبی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *