صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / راه‌اندازی مرکز نوآوری ال‌جی برای تسریع در ایجاد مشاغل جدید
راه‌اندازی مرکز نوآوری ال‌جی برای تسریع در ایجاد مشاغل جدید

راه‌اندازی مرکز نوآوری ال‌جی برای تسریع در ایجاد مشاغل جدید

کسب و کار نیوز- ال‌جی الکترونیکس مرکز نوآوری جدیدی به نام LG NOVA در سیلیکون ولی ایجاد کرد. هدف از تاسیس این مرکز ایجاد یک اکوسیستم مشارکتی برای تسریع در رشد ایده‌های جدیدی است که فلسفه نوآوری ال‌جی را برای زندگی بهتر نشان می‌دهد. مرکز LG NOVA، که از برند و منابع ال‌جی پشتیبانی می‌کند، با جوامع نوپا و کارآفرین همکاری می کند تا ایده‌ها و مفاهیم را در مرحله بعدی توسعه خود گسترش دهد و با آنها برای ایجاد مشاغل جدید همکاری کند.

LG NOVA با مبتکرانی در آمریکای شمالی و سراسر جهان که راهکارهای قابل دسترس و تأثیرگذار اجتماعی را ایجاد می‌کنند و به پوشش سبک زندگی پیشرفته تکنولوژیکی منجر می‌شود مشارکت می‌کند. مرکز نوآوری بر سرعت بخشیدن به راهکارهایی که دسترسی، حمل و نقل، قابلیت استفاده و ارتباط را برای خانه، محل کار، مدرسه و زندگی، و همچنین ایده‌ها و رویکردهایی برای کاهش کربن و انرژی تجدیدپذیر بهبود می‌بخشد، متمرکز شده است.

دکتر سوکوو ری، معاون ارشد در زمینه نوآوری در ال‌جی الکترونیکس و رئیس شرکت LG NOVA، می‌گوید: «نوآوری را می‌توان از جهات مختلف ایجاد کرد و بهترین نوآوری‌ها از طریق همکاری اتفاق می‌افتد. به همین دلیل ما این فلسفه نوآوری را برونسپاری کردیم و این همان اصل راهنمای LG NOVA است.»

ویلیام چو، مدیر استراتژی جهانی ال‌جی الکترونیکس، افزود: «ال‌جی تعهد دیرینه‌ای در زمینه نوآوری برای زندگی بهتر داشته است و LG NOVA گواهی بر این است که چگونه ما به ترویج و توسعه ایده‌های جدید برای ساختن آینده بهتر و غایت آن، کیفیت زندگی بهتر برای همه، کمک خواهیم کرد.»

اکوسیستم LG NOVA به عنوان شبکه واسط برای اتصال ایده‌های جدید از استارتاپ‌ها به مشاغل عمل می‌کند. علاوه بر این، تمرکز آن بر جامعه به تقویت توزیع متقابل تفکرات و گفتگوهایی کمک می‌کند که می‌تواند منجر به همکاری شرکتی، سرمایه‌گذاری مشترک و ابتکارات تجاری بین مشاغل و بنگاه‌های کوچک و متوسط شود.

LG NOVA با تیمی در سطح جهانی از رهبران مجرب، پیشکسوتان صنعت، همکاران سابق نوآوری ریاست جمهوری کاخ سفید، کارآفرینان مقیم و مدیران برجسته چالش و نوآوری، به استارتاپ‌ها و مبتکران فرصت‌هایی برای راهنمایی و منابع برای کمک به آنها در دستیابی بهینه ارائه می‌دهد. رشد رویکرد نوآوری-رشد LG NOVA ترکیبی از مشارکت‌های استراتژیک، ترقی و پیشرفت، سرمایه‌گذاری و همکاری‌های صنعتی برای ایجاد یک شبکه قوی برای حمایت از بنیانگذاران، استارتاپ‌ها و کارآفرینان است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد LG NOVA به وب سایت www.lgnova.com سر بزنید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.