صفحه اصلی / اسلایدر / بهره مندی ۱۷۴ بنگاه‌ تولیدی از وام تولید و اشتغال
بهره مندی ۱۷۴ بنگاه‌ تولیدی از وام تولید و اشتغال

بهره مندی ۱۷۴ بنگاه‌ تولیدی از وام تولید و اشتغال

کسب و کار نیوز - طی ۴ ماه اول امسال بیش از ۱۵ هزار و ۸۶۴ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸(برنامه تولید و اشتغال) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صمت (دفتر مدیریت داده، آمار و فناوری اطلاعات)، این میزان تسهیلات به ۱۷۴ بنگاه و واحد تولیدی در ۴ ماه اول سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است. بر این اساس از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه امسال در مجموع ۳۷۲ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال (تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند. پراکندگی پرداخت این تسهیلات در ۳۱ استان کشور و مناطق آزاد بوده است. در این بازه زمانی همچنین ۲۲ فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از ۳ هزار و ۶۲۶ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

گفتنی است که از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان تیرماه امسال ۷ هزار و ۸۰۲ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال (تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند. از این تعداد ۲ هزار و ۷۲۸ فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از ۲۰۳ هزار و ۱۳۱ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است. همچنین از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان تیرماه امسال (۱۴۰۰) بیش از ۹۸ هزار و ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ (برنامه تولید و اشتغال) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است. این میزان تسهیلات به یک هزار و ۴۹۶ بنگاه و واحد تولیدی از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان تیرماه امسال (۱۴۰۰) پرداخت شده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.