صفحه اصلی / اسلایدر / احتمال ۱۲ میلیونی شدن قیمت سکه
احتمال ۱۲ میلیونی شدن قیمت سکه

احتمال ۱۲ میلیونی شدن قیمت سکه

کسب و کار نیوز- از لحاظ بنیادی قیمت سکه تحت دو عامل است، نرخ دلار در بازار و دوم قیمت طلای جهانی. هفته گذشته قیمت طلای جهانی ریزش کرد و در بازار داخل برخلاف اونس جهانی، دلار وارد کانال جدید شد. سکه‌بازان در مقابل ریزش طلا مقاومت نشان دادند.

به گزارش کسب و کار نیوز، در معاملات پشت خطی دوشنبه شب، سکه همراه با رشد نرخ دلار، وارد کانال ۱۲ میلیون تومان شد. در نقاط مقاومتی معامله‌گران برای کسب سود، شروع به فروش خریدهای قبلی می‌کنند. اگر برخلاف این برای بازار سکه بیفتد و در این نقطه حمایت شکل بگیرد و بالای این نرخ تثبیت شود، امکان ورود سکه به کانال‌های جدید را مهیا می‌کند.

تکنیکالیست ها اعتقاد دارند قیمت سکه اگر در بالای مرز ۱۱ میلیون بماند شانس آن را دارد که کانال ۱۲ میلیون تومان را تست کند این تحلیل فنی موجب شده قیمت سکه حتی در روزهایی که بال های تقویتی آن عمل نمی کند به سختی کاهش یابد. اما احتمال ۱۲ میلیون تومانی قیمت سکه چقدر است؟

با صعود دلار در دو روز ابتدایی هفته و قرارگرفتن آن پشت کانال ۲۷ هزار تومان، سکه نیز رشد کرد و به پشت کانال ۱۲ میلیون تومان رسید. با بسته بودن سکه فروشی‌ها بدلیل شرایط کرونایی، تقاضای خاصی در بازار وجود نداشت و نرخ مانند روز گذشته پشت کانال ۱۲ میلیون تومان قرار داشت. بر اساس گفته‌های معامله‌گران فنی، سطح ۱۲ میلیون و ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای سکه نقطه مقاومتی مهم است.

در معاملات پشت خطی دوشنبه شب، سکه همراه با رشد نرخ دلار، وارد کانال ۱۲ میلیون تومان شد. در نقاط مقاومتی معامله‌گران برای کسب سود، شروع به فروش خریدهای قبلی می‌کنند. اگر برخلاف این برای بازار سکه بیفتد و در این نقطه حمایت شکل بگیرد و بالای این نرخ تثبیت شود، امکان ورود سکه به کانال‌های جدید را مهیا می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.