صفحه اصلی / فرهنگی / تجسمی / فروش هفتاد اثر در صد اثر صد هنرمند/ شهرستانی ها پا به پای تهرانی ها می فروشند
فروش هفتاد اثر در صد اثر صد هنرمند/ شهرستانی ها پا به پای تهرانی ها می فروشند

فروش هفتاد اثر در صد اثر صد هنرمند/ شهرستانی ها پا به پای تهرانی ها می فروشند

این روزها ۲۹مین دوره رویداد تابستانی صد اثر صد هنرمند با ارائه ۵۰۲ کار از ۴۹۷ هنرمند در وب سایت گالری گلستان در جریان است که با فروش بسیار خوب جوانان همراه شده است.
در هفته نخست برپایی این دوره هفتاد اثر به فروش رسیده که سهم هنرمندان جوان اکثریت مطلق است، این در حالی ست که از این هفتاد اثر به فروش رفته ۶۸ کار متعلق به هنرمندان است و پول آن مستقیم به خود هنرمند می رسد و دو کار هم به مجموعه داران تعلق دارد.
به گفته خانم لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان و طراح این رویداد از ۵۰۲ اثر این دوره تنها ده کار متعلق به مجموعه داران است و مابقی آثار مستقیم از هنرمندان گرفته شده و به طبع پول حاصل از فروش آنها مستقیم تقدیم هنرمند می شود.
خانم گلستان از استقبال شایان توجه مردم بسیار خوشحال است و می گوید مردم به سبب قیمت مناسب کارها که حدود سه تا چهار میلیون تومان است، از این نمایشگاه آنلاین خوب خرید کرده اند.
بنا به همین گزارش ارزانترین کار به فروش رسیده ٢٠٠ هزار تومان است، اما گرانترین فروش تا این لحظه به اثری از زنده یاد مهدی ویشکایی تعلق دارد که ٨۵ میلیون تومان است.
خبر بسیار جالب توجه این است که در هفته اول صد اثر بیست و نهم، هنرمندان مقیم شهرستان ها به اندازه تهرانی ها فروش داشتند که در این میان هنرمندان شیراز در حال حاضر در صدر و مشهدی ها در رتبه بعدی قرار دارند.
برای مدیر گالری گلستان یک خبر دیگر هم برای ۲۹مین صد اثر هیجان بخش بود، اینکه استاد سید محمد احصایی با ارائه یک کار در این رویداد شرکت کرده اند، حضور این چهره ماندگار هنر ایران در یک نمایشگاه که اکثریت آن را جوانان تشکیل می دهند بسیار حائز اهمیت است، این اثر که از سری دسته گلهای الله استاد است یک میلیارد تومان قیمت گذاری شده و عنوان گران ترین کار این دوره را به خود اختصاص داده است.

شرکت یک کار از زنده یاد علی قائمی هنرمند نقاشی که به تازگی و در سن ۵۱ سالگی بدرود حیات گفته هم از دیگر نکات جالب توجه این دوره است.

صد اثر صد هنرمند ١۵ مرداد شروع شده و تا ١٧ شهریور در وب سایت گالری گلستان به تماشا و فروش است.

همچنین مطالعه کنید:

۱۵۰ ولاگ از ۲۴ استان کشور به جشنواره فیلیمومدرسه رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، میثم حیدری، مدیر اجرایی فیلیمومدرسه با بیان این خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.