صفحه اصلی / اجتماعی / اعضای شورا سوگند یاد کردند
اعضای شورا سوگند یاد کردند

مراسم تحلیف شورای ششم تهران برگزار شد

اعضای شورا سوگند یاد کردند

مراسم تحلیف شورای ششم تهران امروز در تالار شورا با حضور ١٨ نفر از اعضا برگزار شد.

مراسم تحلیف شورای ششم تهران امروز با حضور ١٨ عضو شورا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رییس شورای شهر دوره پنجم، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شد.

شروع مراسم تحلیف شورای ششم تهران

برگزاری ۴ انتخابات همزمان برای اولین بار/ همکاری فرمانداری و شورای پنجم گره گشا بود

عیسی فرهادی فرماندار تهران در مراسم تحلیف شورای ششم تهران اظهار کرد: ما ٢٢٠ شعبه انتخابات را در دوران کرونا، به اندازه ١٠ میلیون تومان فقط داربست زدیم، همچنین ۴ انتخابات همزمان از زمان انقلاب برای اولین بار انجام شد که کار بسیار سختی بود.

وی ادامه داد:، شورای پنجم همکاری فراوانی با فرمانداری داشت، ٣١٩ جلسه شورای پنجم برگزار کرده و ٨۶۶ مصوبه با عنوان‌های مختلف داشته است، این همکاری بسیار گره گشا بود.

وی یاداور شد:امسال ۴ هزار و ۲۹۰ شعبه انتخاباتی افزایش پیدا کرد همچنین در این دوره شاهد افزایش واحد‌های سیار و تشکیل کمیته بهداشت بودیم.

فرماندار تهران بیان کرد: شورای شهر در حوزه اجتماعی باید تکدی گری در تهران و معتادین بویژه منطقه ۱۲ و میدان شوش را مدیریت کند و به موضوع امنیت هم بپردازد.

رفع کاستی‌ها توسط شورای ششم تهران/ تهران نیاز به شبکه حمل و نقل جامع دارد

محسن هاشمی رییس شورای شهر دوره پنجم در این تحلیف شورای ششم تهران اظهار کرد: ما براساس منویات مقام معظم رهبری، سعی کردیم بهترین دستاورد‌ها را برای تهران داشته باشیم، کاستی‌هایی داشتیم که انشالله شورای ششم به آن بپردازد و یکی از مشکلات جدی تهران آلودگی هوا و آسیب‌های اجتماعی است که کاهش پیدا نکرد و افزایش هم داشت.

وی ادامه داد: تهران نیاز به اتوبوس‌های برقی و شبکه حمل و نقل جامع دارد که بیش از نصف این مجموعه در این دوره ساخته شده است، همچنین من همیشه تلاشم کاهش تنش‌ها و تخریب‌ها بوده است.

هاشمی گفت: کارنامه دوره پنجم مدیریت شهری، شفاف ومشخص است وبصورت مکتوب در روز‌های آینده در معرض بررسی ونقد افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: مهمترین دستاورد شورای پنجم، صیانت از شهر در ابعاد مختلف شهرسازی، محیط زیست، اقتصادی واجتماعی و بویژه اجرای تذکرات بود، رویه‌ای که بنده شخصا از ابتدا تا انتها، دوران شورای پنجم، براساس الگوی رفتاری و نگرش آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتم، تلاش در جهت کاهش تنش وتخریب عملکرد دوره‌های گذشته در شورا و انجام وظایف خود بود.

وی ادامه داد: زیرا که تخریب و دعوا‌های سیاسی بین مسئولان را تضعیف اعتماد عمومی وسرمایه اجتماعی کلیت نظام می‌انجامد و امیدواریم که در دوره جدید با نگاهی مثبت وسازنده، انباشت تجربه ودانش در مدیریت شهری، کارآمدی آن را افزایش دهد.

چمران رسما رئیس شورای شهر تهران شد

در اولین جلسه رسمی شورای شهر تهران، چمران با ۲۱ رای به عنوان رئیس شورای شهر تهران انتخاب شد.

پرویز سروری با ۱۹ رای به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شد.

شربیانی با ۲۰ رای و سوده نجفی با ۱۷ رای به عنوان ۲ منشی شورای ششم شهر تهران انتخاب شدند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.