نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ابری دیدار از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر بیش از هزاران کاربر فعال دارد. این نرمافزار مختص کسب و کارهای کوچک و متوسط است و در بخشهای فروش، بازاریابی و پشتیبانی شرکتها به منظور افزایش فروش مورد استفاده قرار میگیرد.
حمید محمودزاده، مدیر عامل شرکت دیدار، در مورد سازوکار نرم افزار CRM دیدار و مزایای آن در کسب و کارها چنین توضیحاتی را ارائه داد و گفت: «بخش فروش هر کسب و کار به شکل یک خط تولید عمل میکند که مواد اولیه آن مشتریان بالقوه و محصول آن مشتریان راضی هستند. متاسفانه فرآیند فروش اغلب شرکتهای کوچک و متوسط در ایران به خوبی کار نمیکند زیرا محصول با کیفیت تولید نمیکنند یعنی مشتریها راضی نیستند، درصد کمی از مواد اولیه را به محصول تبدیل میکنند، یعنی نرخ تبدیل پایینی دارند.از آمار و گزارشات فروش خود اطلاعی ندارند، در نتیجه نمیتوانند آن را بهبود دهند»
دیدار به عنوان یک نرم افزار CRM در کارخانه فروش شرکتهای کوچک و متوسط فرآیند فروش را تسهیل کرده و با سریع و منظم کردن پیگیریها، فروش را تا ۳۰۰ درصد افزایش میدهد، همچنین این نرم افزار با ارائه گزارشاتی مفید به مدیران کسب و کارها کمک میکند تا بتوانند نقاط ضعف خود را برطرف کرده و روند فروش خود را بهبود دهند.
این نرم افزار در شرایط بحرانی کرونا عملکرد موفقی داشته و در مدت زمانی کوتاه با جذب سرمایه روند رو به رشدی را طی کرده است.
محمودزاده در مورد جزئیات سرمایهگذاری جدید در شرکت دیدار و اهداف خود از جذب این سرمایه اشاره کردند: «این سرمایهگذاری در تابستان امسال و توسط شرکت توسعه کارآفرینی بهمن بر روی نرم افزار CRM دیدار انجام شد. هدف اصلی در جذب این سرمایه سرعت دادن به رشد نرم افزار CRM دیدار و افزایش کیفیت محصول است. بخش عمده سرمایه جذب شده قرار است در ارتقای محصول، بازاریابی و منابع انسانی هزینه شود.»
او ادامه داد: «مهمترین استراتژی ما در دیدار رضایت مشتری و داشتن مشتریان سوپر راضی است، مشتریانی که علاوه بر رضایت از محصول، تاثیر و نتیجه آن را در کسب و کار خود ببینند. ما در این سرمایهگذاری تمام مسیرهایی را که باعث رضایت بیشتر مشتریانمان میشود، پیگیری خواهیم کرد.»
وی در ارتباط با سرمایهگذاری قبلی شرکت دیدار بیان کرد: «اولین جذب سرمایه این شرکت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از سوی یک سرمایهگذار فرشته انجام شد، ما با این سرمایه علاوه بر ایجاد رشد ۳۰۰ درصدی، زیرساختهای اساسی شرکت را از نظر سختافزار و دفترکار توسعه دادیم. یکی از مهمترین کارهایی که انجام دادیم، جداسازی تیم پشتیبانی از فروش و ارتقاء جدی خدمات پشتیبانی بود به گونهای که اکنون اغلب درخواستهای مشتریان در زمان اداری کمتر از ۵ دقیقه پاسخ داده میشوند.»
در این روزها استقبال از نرم افزار CRM با توجه به کاراییها و مزایای آن روز به روز در حال افزایش است، از این رو و با توجه به عملکرد خوب نرم افزار سی آر ام دیدار در این بازار و موفقیتهای پیاپی در جذب سرمایه چشم انداز خوبی برای این شرکت پیش بینی میشود.