صفحه اصلی / اصناف / برندها / رکوردهای جدید در دست دیجی‌کالا
رکوردهای جدید در دست دیجی‌کالا

گزارش سال 99 دیجی‌کالا منتشر شد؛‌

رکوردهای جدید در دست دیجی‌کالا

روز سه‌شنبه، مورخ ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۰ گزارش عملکرد مربوط به سال ۱۳۹۹ دیجی‌کالا به صورت رسمی منتشر شد.

در این گزارش که رویکردی متفاوت از سال‌های گذشته داشت، تمرکز اصلی دیجی‌کالا بر آمارها و داده‌ها بوده است که با توجه به پایش عملکرد این شرکت در سال ۱۳۹۹ بدست آمده است. همچنین این شرکت هدف خود را از انتشار عمومی این گزارش آگاه‌سازی و درک بهتر مخاطبان در خصوص بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران عنوان کرده است.

اصلی‌ترین سوالاتی که دیجی‌کالا تلاش کرده است تا با انتشار این گزارش به آن‌ها پاسخ دهد به شرح زیر است:

·        وضعیت تجارت الکترونیک در کشور چگونه است و دیجی‌کالا چه جایگاهی دارد؟

·        کاربران ایرانی با چه الگوی رفتاری در سال ۹۹ خرید کرده‌اند؟

·        استقبال کاربران از برندهای ایرانی در سال ۹۹ چگونه بوده است؟

·        دیجی‌کالا در بخش‌های خرده‌فروشی و مارکت‌پِلیس (بازارگاه) چه عملکردی داشته است؟

·        دیجی‌کالا چطور با تکیه بر فناوری، به بهبود تجربه مشتریان و فروشندگان کمک کرده است؟

·        دیجی‌کالا در سال ۹۹ چگونه با چالش کرونا روبرو شد؟ و در حوزه مسئولیت اجتماعی چه اقداماتی داشته است؟

گزارش سال ۱۳۹۹ دیجی‌کالا در هفت فصل تدوین شده است و به تحلیل و یررسی اطلاعاتی مثل رفتار کاربران در خرید اینترنتی، میزان رضایت مشتریان، آمار و داده‌های مرتبط با فروشندگان مار‌کت‌پلیس (بازارگاه) دیجی‌کالا، بسترهای فناورانه دیجی‌کالا، کالاها و برندها و همچنین رویدادها و اقدامات مسئولیت‌های اجتماعی دیجی‌کالا در سال ۹۹ پرداخته است.

از جمله آمارهایی که در این گزارش به آن اشاره شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        بیش از ۴.۵ میلیون تنوع کالایی

·        بیش از ۱۵۰ هزار کسب‌وکار فعال در مارکت‌پلیس

·        همکاری مستقیم با بیش از ۸۲۰۰ نفر

·        بیش از ۳۰ میلیون بازدید یکتا در ماه از پلتفرم دیجی‌کالا

·        بیش از ۵۰ مرکز توزیع و انبار در سرتاسر کشور

·        ظرفیت پردازش بیش از ۶۰۰ هزار کالا در روز

مطابق نظر کارشناسان، یکی از راه کارهای جالب توجه دیجی‌کالا در ارائه گزارش عمومی،‌ قصه پردازی با داده‌ها (storytelling with data) رویکردی است که گروه دیجی‌کالا در راستای ارزش‌های محوری خود از سال ۹۸ در پیش گرفته است. برای مطالعه کامل‌ گزارش سال ۱۳۹۹ دیجی‌کالا، می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

https://dgka.la/pub99

 

همچنین مطالعه کنید:

ترانزیت ۲۰ میلیون تن کالا از ایران تا انتهای سال

به گزارش کسب و کار نیوز، امین ترفع، در دومین همایش ملی ترانزیت با عنوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.