صفحه اصلی / اسلایدر / ۵۰ میلیارد تومان پرونده تخلف برای صنوف تشکیل شد/ تشدید بازرسی‌ها
۵۰ میلیارد تومان پرونده تخلف برای صنوف تشکیل شد/ تشدید بازرسی‌ها

۵۰ میلیارد تومان پرونده تخلف برای صنوف تشکیل شد/ تشدید بازرسی‌ها

کسب و کار نیوز- معاون اتاق اصناف ایران ضمن اشاره به افزایش بازرسی‌ها، گفت: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف صنوف در ۳ ماه نخست امسال بیش از ۵۰۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، بهنام نیک‌منش در مورد وضعیت بازرسی از اصناف طی سال جاری، اظهار داشت: در بهار سال جاری مأموران اتاق‌های اصناف سراسر کشور، ۹۳۳ هزار و ۳۷۷ بازرسی از واحدها انجام دادند. معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران افزود: این در حالی است که طی بهار سال گذشته تعداد بازرسی‌ها ۷۳۲ هزار و ۵۱۶ مورد بود، بنابراین میزان بازرسی‌ها در ۳ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۲۷ درصدی داشته است. همچنین میزان بازرسی‌ها در سال ۹۸ ۶۲۰ هزار و ۱۲۳ مورد بوده است. وی ادامه داد: همچنین طی بهار سال جاری ۳۸ هزار و ۴۴۱ مورد پرونده تشکیل شد و تعداد ۴۵ هزار و ۲۱۳ مورد نیز شکایت دریافت کردیم که به ترتیب ۲۹ درصد و ۳۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش را نشان می‌دهد.

نیک‌منش تصریح کرد: البته در مورد شکایات باید اشاره شود که تخلف عدم صدور صورت‌حساب در بهار امسال نسبت به بهار پارسال کاهش ۳ درصدی و تخلف مربوط به تقلب کاهش ۷ درصدی داشته است. معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران، در مورد ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در این مدت، گفت: ارزش ریالی پرونده‌ها در ۳ ماه نخست امسال بیش از ۵۰۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال بوده است که نسبت به ۳ ماه نخست پارسال، ۳۶ درصد افزایش داشته است.

نیک‌منش همچنین روز گذشته در گفت‌وگویی با خبرنگار مهر از برخورد با متخلفین کرونایی خبر داده و گفته بود که اگر باز بودن واحدهای گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ تخلف بوده و با متخلف برخوردهایی همچون پلمب صورت می‌گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.