صفحه اصلی / اصناف / برندها / ۱۲ راه کاربردی برای خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد
۱۲ راه کاربردی برای خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد

۱۲ راه کاربردی برای خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد

استفاده از بلیط هواپیما ارزان شاید برای کسانی که کمتر به سفر های هوایی می روند اهمیت چندانی نداشته باشد. اما افرادی هستند که بنابر شغل و یا نوع زندگی شان پر سفر هستند و برای این منظور از هواپیما استفاده می کنند.

چنین افرادی همواره دغدغه خرید بلیط ارزان دارند تا در بلند مدت هزینه کمتری را پرداخت کنند. آن ها به مرور به ترفندهای لازم برای این منظور دست پیدا کرده و توسط این راه کارها با کمترین هزینه سفر هوایی خود را انجام می دهند. یکی از بلیط های ارزانی که می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد، بلیط هواپیما مشهد ارزان قیمت است.

در این مقاله شما باترفندهایی آشنا می شوید که از طریق آنها می توانید بلیط مشهد را ارزان بخرید! مطالعه این مطلب به ۶ دقیقه زمان نیاز دارد.

راه های خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد
۱ – انتخاب زمان مناسب برای خرید بلیط مشهد:
اگر زمان سفر اهمیت چندانی برای شما ندارد و آزادی کامل در انتخاب زمان آن دارید در پیک مسافرت ها از خرید بلیط اجتناب کنید. معمولا فصل هایی از سال که ترافیک سفر ها کمتر است و یا در روزهای میانی هفته بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ارزان است. ضمن اینکه خدماتی مثل تورهای مسافرتی و هتل نیز با قیمت پایین تر ارائه می شود.
۲ – استفاده از بلیط چارتر مشهد و بلیط لحظه آخری مشهد:
بلیط چارتر مشهد در ایامی از سال و ماه و هفته که تقاضا برای سفر کمتر است گزینه خوبی برای تهیه بلیط ارزان است. ولی همیشه هم نمی توان روی ارزان بودن این بلیط ها حساب کرد چرا که در مواقعی که تقاضای سفر زیاد باشد قیمت چارتر مشهد خیلی بیشتر از بلیط های سیستمی خواهد بود.
۳ – استفاده از پروازهای توقف دار:
در میان انواع پرواز ها، پرواز های توقف دار قیمت ارزان تری دارند. اگر زمان کافی دارید و مشکلی در توقف هواپیما در فرودگاهی غیر از مقصد ندارید، استفاده از چنین پروازهایی هزینه بلیط را برای شما پایین می آورد.
۴ – تهیه بلیط هواپیما مشهد از ایرلاین های معمولی:
در خرید بلیط مشهد از تهران به دنبال اسم و رسم ایرلاین های معروف و بزرگ نباشید و شرایطی را ترجیح بدهید که در آن خرید بلیط با قیمت پایین میسر باشد.
۵ – مقصد سفر:
راه دیگر برای خرید بلیط هواپیما با قیمت ارزان استفاده از فرودگاه های کوچک به جای فرودگاه های بین المللی است. با انتخاب فرودگاه های بزرگ هزینه حق بیمه هم به بهای بلیط هواپیما اضافه شده و هزینه بیشتری را به دنبال دارد. با انتخاب فرودگاه های کوچک شاید کمی از مقصد خود دور شوید ولی هزینه اندک تاکسی تا مقصد شما، باز هم بسیار کمتر از هزینه بلیط به مقصد فرودگاه های بین المللی خواهد بود!
۶ – خرید بلیط هواپیما مشهد به صورت آنلاین:
در صورت مراجعه حضوری به آژانس های هواپیمایی گزینه های کمتری در انتخاب بلیط خواهید داشت. ضمن این که زمان زیادی را نیز در رفت و آمد باید صرف کنید. برای صرفه جویی در وقت و هزینه ها بهتر است به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام به خرید بلیط هواپیما مشهد کنید تا با مقایسه همه جوانب و قیمت ها بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. آژانس های هواپیمایی در رقابتی که در دنیای مجازی دارند با پایین آوردن قیمت ها سعی در جذب مشتری بیشتر و حذف رقبای خود دارند و این امر فرصتی را به شما می دهد تا در این میان با هزینه کمتر بلیط هواپیما را تهیه کنید.

۷ – دنبال کردن شبکه های اجتماعی مرتبط:
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن اینترنت برای همگان، این امکان وجود دارد که افراد از طریق شبکه های اجتماعی پرکاربرد از تخفیفات سامانه های فروش بلیط هواپیما اطلاع یافته و در موقعیتی مناسب جهت تهیه بلیط ارزان هواپیما اقدام کنند.
۸ – آشنایی با فصل های ” لو سیزن ” و ” های سیزن ”
لو سیزن و های سیزن به فصل افول و رونق گردشگری و سفر در منطقه ای خاص گفته می شود. آشنایی و داشتن اطلاعات در مورد زمان دقیق این افول و رونق شما را در خرید بلیط ارزان هواپیما یاری خواهد کرد.
در هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد به این نکته توجه کنید که های سیزن و لو سیزن شهرها و کشورهای گوناگون متفاوت است. مثلا های سیزن شهر مشهد تابستان است در حالی که در شهرهای جنوبی بر خلاف این است. یعنی زمستان فصل های سیزن آنهاست. معمولا برای پایین آوردن هزینه بلیط هواپیما و حتی هتل و …در ایام های سیزن باید از مدتی قبل اقدام به رزرو کنید.
اما سفر در زمان های لو سیزن این امکان را به شما می دهد که با کمترین هزینه خلوت ترین زمان سفر را انتخاب کنید. در این مواقع افراد با دلایلی چون آب و هوای نامطلوب و نبودن خدمات لازم تمایل چندانی به سفر ندارند و این امر فرصتی است برای سفری ارزان.
۹ – انتخاب کلاس پروازی مناسب:
در سفر های طولانی داشتن امکانات رفاهی در هواپیما اهمیت زیادی دارد و گاه حیاتی است. ولی در مواقعی که سفر شما کمتر از دو ساعت طول می کشد نیازی به خدمات خاص مثل صندلی راحت و غذا و… نیست و لزومی برای تهیه بلیط هواپیما کلاس A یا فرست کلاس ندارید.
۱۰ – هزینه بار :
در هنگام رزرو بلیط مشهد به هزینه های بار توجه کنید چرا که این هزینه ها بر روی قیمت بلیط اثر می گذارد. به خصوص در بلیط خارجی و داخلی چارتری این موضوع اهمیت دارد. در کل از همراه داشتن بار اضافی خودداری کنید تا کمتر دچار مشکل شوید.
۱۱ – پروازهای رفت و برگشت:
معمولا هزینه پرواز های رفت و برگشت در بیشتر پروازها از نوع یک طرفه آن ارزانتر است. اما بهتر است پروازها را به صورت جداگانه یعنی فقط رفت و یا برگشت هم بررسی کنید تا متوجه شوید که کدام گزینه کم هزینه تر خواهد بود.
۱۲ – عضویت در خبرنامه ها:
با عضو شدن در این شبکه های مجازی در اولین فرصت در جریان تخفیفات و پیشنهادهای ویژه آژانس های هواپیمایی قرار گرفته و می توانید اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما کنید.
بلیط هواپیما مشهد را از کجا بخریم؟
توصیه می کنیم بلیط هواپیما مشهد خود را از سایت های معتبر همانند تیک بان بخرید. سایت تیک بان با ارائه خدماتی نوین می تواند شما را یک قدم به بلیط هواپیما مشهد ارزان نزدیک کند.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.