صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / تفاهم‌نامه همکاری مرکز نوآوری صبا و پارک فناوری پردیس امضاء شد
تفاهم‌نامه همکاری مرکز نوآوری صبا و پارک فناوری پردیس امضاء شد

در راستای برگزاری سومین دوره طرح توانمندسازی صدف؛

تفاهم‌نامه همکاری مرکز نوآوری صبا و پارک فناوری پردیس امضاء شد

تفاهم‌نامه مشارکت و همکاری پارک فناوری پردیس با مرکز نوآوری صبا در زمینه برگزاری سومین دوره طرح توانمندسازی صدف، با حضور مدیرعامل این مرکز و مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در راستای برگزاری سومین مرحله از طرح توانمندسازی صدف، تفاهم‌نامه مشارکت و همکاری پارک فناوری پردیس با مرکز نوآوری صبا امضا شد. این تفاهم‌نامه به جهت برگزاری طرح صدف در استان تهران انجام شده است.

تفاهم نامه همکاری با حضور جباری پور، مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس، دهدشتی، مدیرعامل مرکز نوآوری صبا و همچنین با حضور مرتضایی فرد، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری، شعبانی، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشور و عبدالهیان، رییس هیات مدیره مرکز نوآوری صبا امضاء شد.
مرکز نوآوری صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری است و هدف آن ارایه سرویس به جامعه هدف صندوق بازنشستگی به عنوان یک بستر تسهیل‌گر برای ارایه خدمات کارهای استارتاپی و نوآورانه در حوزه بازنشستگان است تا این قشر بتوانند از دستاوردها، محصولات و خدمات خلاقانه و نوآورانه آن استفاده کرده و زیست توام با رفاه و کیفیت بیشتر را در دوره سالمندی تجربه کنند.
شایان ذکر است،‌ هدف از برگزاری طرح توانمندسازی صدف، آموزش و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی دانشی با تمرکز بر دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها به‌منظور کمک به آنها برای ورود به بازار کار است.
این طرح همچنین به ایجاد زمینه نقش‌آفرینی موثر در اکوسیستم فناوری و نوآوری و طراحی مسیر آینده حرفه‌ای و شغلی بر اساس استعدادها و ویژگی‌های فردی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کمک می‌کند.
گفتنی است، سومین دوره طرح توانمندسازی صدف با مشارکت دانشگاه‌ها، بنیادهای نخبگانی استان‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز نوآوری در استان‌های تهران (توسط مجموعه‌های بنیاد نخبگان استان تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، مرکز نوآوری صبا، شهرستان ورامین)، اصفهان، یزد، کرمانشاه، گیلان، گلستان، قم، قزوین و خراسان در حال برنامه‌ریزی و اجرا است.

همچنین مطالعه کنید:

تکمیل زنجیره ارزش خودروسازی با نوآوری دانش‌بنیان‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، نکته جالب این است که در عصر کنونی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.