صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / سرمایه‌گذارها / از ترید ارزهای دیجیتال چقدر می توان درآمد کسب کرد؟
از ترید ارزهای دیجیتال چقدر می توان درآمد کسب کرد؟

از ترید ارزهای دیجیتال چقدر می توان درآمد کسب کرد؟

بازار ارزهای دیجیتال به یکی از موضوعات بسیار داغ در سال های اخیر تبدیل شده است و افراد زیادی این بازار را برای سرمایه گذاری و کسب درآمد انتخاب کرده‌اند. برخی افراد را شاهد هستیم که از شغل پیشین خود خارج شده‌اند و ترید کردن و معامله گری در بازار ارزهای دیجیتال را به عنوان شغل اصلی خود برگزیدند. ترید کردن ارز دیجیتال یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد در ایران است. چرا که درآمد حاصل از آن دلاری خواهد بود و تورم موجود در کشور، روی آن تاثیرگذار نخواهد بود. در ادامه‌ی این مطلب بیشتر در مورد ترید کردن ارزهای دیجیتال و درآمد حاصل از ترید کردن صحبت خواهیم کرد.
اگر قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارید و میخواهید به ترید کردن و معامله‌گری در این بازارها مشغول شوید، می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی ارزهای دیجیتال در سایت آکادمی علی ربیعی به سرمایه گذاری و یا معامله‌گری در بازار ارزهای دیجیتال مشغول شوید.

ابتدا با معنی ترید و تریدر بیشتر آشنا شویم:

ترید به معنی معامله است. تریدر به کسی گفته می‌شود که با استفاده از دانش و مهارت خود و با تکیه بر تحلیل های مختلف در بازار، اقدام به خرید و فروش یک ارز مشخص در زمان مناسب می کند و در زمان بهتری آن را به فروش می‌رساند. به طول کلی در زمانی که قیمت به پایین ترین میزان خود رسید، اقدام به خرید خواهند کرد و در سقف قیمتی، آن را به فروش خواهند رساند.
نکته‌ ای که حائز اهمیت است اینکه شما در بازار ارزهای دیجیتال تنها از صعود و رشد قیمت یک ارز دیجیتال کسب نمی کنید بلکه از نزول و ریزش قیمتی یک ارز هم می توانید سود بدست آورید.
به این طریق که هنگامی که قیمت یک ارزی در اوج است و شما با ابزار های تحلیل، پیش بینی میکنید که قرار است روند نزولی به خود بگیرد، اقدام به فروش خواهید کرد و در کف قیمتی‌ ( به عنوان مثال فرض کنیم ارز دیجیتال مورد نظر ۵۰ دلار از قیمت آن کاسته شده است ) دوباره اقدام به خرید آن خواهید کرد.
حالا شما دارید:
ارز دیجیتال مورد نظر + ۵۰ دلار
به همین سادگی. در بازار ارزهای دیجیتال شما می توانید از نزول قیمت هم سود بدست آورید.


توجه داشته باشید که در بازار ارزهای دیجیتال بین تریدر و سرمایه گذار تفاوت هایی وجود دارد. در سرمایه گذاری، « مدت خواب سرمایه‌‌ » زیاد است. یعنی فرد در بازه‌ های زمانی طولانی مدت و با پیش بینی آینده ارز مورد نظر، اقدام به سرمایه گذاری خواهد کرد و ممکن است « مدت خواب سرمایه » به یک سال و یا بیشتر به طول انجامد. اما تریدر ها با استفاده از ابزار های تحلیل تکنیکال در بازه‌ های زمانی کوتاه مدت مانند روزانه و یا ساعتی، اقدام به خرید و فروش ارز مورد نظر کرده و به کسب سود آنی می پردازند.

برای اینکه بتوانید تحلیل های تکنیکال را یاد بگیرید و در بازارهای ارز دیجیتال درآمدهای دلاری داشته باشید پیشنهاد می کنیم دوره های آموزشی جامع ارز دیجیتال را شرکت و هرگونه سوالی داشتید از پشتیبان ها بصورت آنلاین بپرسید.

متوسط درآمد تریدر ها در ایران چقدر است؟
همه‌ی ما می دانیم که در آمد حاصل از ترید کردن به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت و میزان سود مشخصی ندارد. در مورد تریدر ها واقعیت هایی وجود دارد که کمتر در مورد آنها صحبت می شود. کتمان میزان درآمد واقعی آن‌ها از ترید کردن است. شاید تریدر ها به دلیل ترس از زیاد شدن رقیب در بازار ارزهای دیجیتال، در آمد واقعی خود را عنوان نمی کنند.

بر اساس آمار سایت GlassDoor که از بین تقریبا ۱۷۰۰ تریدر، درآمد تریدر روزانه به طور متوسط ۹۰ هزار دلار بوده است. این رقم باور نکردنی است! این رقم را در ۳۰ روز ماه ضرب کنید تا درآمد ماهانه متوسط تریدر ها را بدست آورید.

البته این آمار ها تقریبی بوده و در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد. این نکته را توجه داشته باشید که ۹۰ درصد تریدرهای تازه وارد در این بازار، با شکست مواجه خواهند شد. به علت عدم دانش کافی در تحلیل چارت‌ها و یا اطلاعات نا کافی در مورد تحلیل های فاندامنتال یک ارز و…


تریدر های تازه وارد به جای کسب دانش فنی ترید کردن، از دیگران تقلید کورکورانه خواهند کرد و همین امر سبب شکست خوردن آن ها خواهد شد.

بازار ارزهای دیجیتال جایی است که بیشتر از هر بازار مالی دیگری نوسان دارد و این نوسان ها می تواند شما را به عرش و یا فرش برساند. همه چیز بستگی به خود شما دارد. همین امر، سبب از دست رفتن سرمایه‌های افراد تازه وارد در این بازار می شود.
اگر قصد یادگیری و کسب دانش معامله گری و ترید کردن در بازار ارز های دیجیتال را دارید، می‌توانید با  شرکت در دوره‌های آموزش مقدماتی ارزهای دیجیتال ( به صورت رایگان ) و یا شرکت در دوره‌های آموزش جامع ارزهای دیجیتال در سایت آکادمی علی ربیعی  به کسب در آمد و کسب دانش معامله‌گری و تریدینگ در این بازار مشغول شوید.

همچنین مطالعه کنید:

شاخص بورس ۱۸ هزار واحد صعود کرد

روند صعودی بازار سرمایه که دیروز آغاز شده بود امروز هم ادامه یافت؛ به طوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.