صفحه اصلی / اصناف / بیش از ۳ میلیون کارآفرین آماده همکاری با دولت جدید هستند
بیش از ۳ میلیون کارآفرین آماده همکاری با دولت جدید هستند

رئیس اتاق اصناف ایران:

بیش از ۳ میلیون کارآفرین آماده همکاری با دولت جدید هستند

کسب و کار نیوز- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: بیش از سه میلیون کارآفرین و خانواده بزرگ اصناف در یاری رساندن به دولت خدمتگزار در مسیر رشد و توسعه و بالندگی ایران آماده همکاری خواهند بود.

به گزارش کسب و کار نیوز ، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران با صدور پیامی، حضور باشکوه مردم، اصناف و بازاریان در پای صندوق های رای و لبیک آنان به ندای رهبر معظم انقلاب را بیانگر همدلی و همراهی با نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: بیش از سه میلیون کارآفرین و خانواده بزرگ اصناف در یاری رساندن به دولت خدمتگزار در مسیر رشد و توسعه و بالندگی ایران عزیز آماده همکاری خواهند بود.

متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت آیت الله رئیسی
ریاست محترم جمهور منتخب مردم سلحشور ایران

سلام علیکم

افتخار کسب رای اعتماد مردم بعنوان منتخب ملت در جایگاه رئیس جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی تبریک عرض می نمائیم.
حضور باشکوه مردم عزیز ایران اسلامی پای صندوق های رای و لبیک آنان به ندای رهبر معظم انقلاب، بیانگر حضور در آزمون دیگری است که چهره مصمم و پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد و پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی، به رخ بدخواهانی کشید که با هزاران ترفند سیاسی، اقتصادی و امنیتی در پی سست کردن این اعتماد و پیوند بودند.

این موفقیت غرورآفرین ملت عزیز و سربلند، میسر نمی‌شد جز با عنایات حق تعالی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی.
بیش از سه میلیون کارآفرین صنفی و خانواده بزرگ اصناف، از افتخار آفرینان در این حماسه ملی و عزت بخش بودند و همچون گذشته یار و یاور ارکان حاکمیت خواهند بود و بدینوسیله آمادگی کامل اتاق ها، اتحادیه ها و واحدهای صنفی را در یاری رساندن به دولت خدمتگزار در مسیر رشد و توسعه و بالندگی ایران عزیز که میراث دار خون شهداست اعلام می داریم.

توفیق حضرتعالی را در برآوردن انتظارات ملت ایران، یعنی توسعه پایدار اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور که لازمه توسعه جمهوریت و اسلامیت در شأن ملت ایران است از خداوند متعال مسئلت داریم.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.