صفحه اصلی / اقتصادی / پرواز در فرودگاه‌های کشور ۲ برابر شد
پرواز در فرودگاه‌های کشور ۲ برابر شد

پرواز در فرودگاه‌های کشور ۲ برابر شد

کسب و کار نیوز- مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در ماه‌های فروردین و اردیبهشت 1400 کل پروازهای فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نسبت به ماه‌های مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز ، سیاوش امیرمکری با اعلام این خبر بیان کرد: فروردین و اردیبهشت امسال در مجموع ۴۸ هزار و ۷۳۵ پرواز با جابه جایی حدود سه میلیون و ۶۳۷ هزار مسافر در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۱۰۰ درصد و در اعزام و پذیرش مسافر ۷۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

امیرمکری افزود: در پروازهای داخلی فرودگاه های تحت مالکیت شرکت در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۱۰۰ درصد و در اعزام و پذیرش مسافر ۷۱ درصد افزایش وجود داشته است؛ همچنین آمار پرواز و جابه جایی مسافر در پروازهای خارجی و بین المللی نیز رشد ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همچنین با بیان اینکه اردیبهشت امسال ۲۳ هزار و ۴۶۴ پرواز با جابه جایی بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر در فرودگاه های تحت مالکیت شرکت انجام شده است، گفت: در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۶۳ درصد و در اعزام و پذیرش مسافر ۳۰ درصد افزایش وجود داشته است.

وی افزود: کل پروازهای فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ نسبت به فروردین  در نشست و برخاست هفت درصد و در اعزام و پذیرش مسافر ۱۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.