صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / وضع قانون برای حمایت از کسب و کار‌های اینترنتی
وضع قانون برای حمایت از کسب و کار‌های اینترنتی

وضع قانون برای حمایت از کسب و کار‌های اینترنتی

کسب و کار نیوز-

به گزارش کسب و کار نیوز ، نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در راستای حمایت از کسب و کار‌های اینترنتی و فعالان بخش دیجیتال مارکتینک به دنبال وضع قوانین جدید هستیم.احسان خاندوزی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: کسب و کار‌های اینترنتی یکی از مظاهر نو ظهور فعالیت‌های اقتصادی هستند که فرصت بسیار ویژه‌ای را برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ایجاد کرده‌اند.

او ادامه داد: بر این اساس فرصتی برای تولیدکننده ایجاد می‌شود تا محصول نهایی خود را در بازار‌های گسترده‌تری عرضه کند و در مقابل فرصت دیگری هم برای مصرف کننده به جهت دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به کالای مورد نظر فراهم می‌شود.
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: متاسفانه طی سال‌های گذشته بستر مناسبی برای رفع موانع این نوع از کسب وکار‌ها و حمایت برای توسعه آن‌ها فراهم نشده است، به همین جهت انتقاد‌های زیادی نسبت به این کسب و کار‌ها وارد شده است.

خاندوزی ادامه داد: تلاشی که ما در کمیسیون اقتصادی مجلس و فراکسیون فضای تولید و کسب و کار انجام خواهیم داد، این است که در مرحله اول موانع موجود را شناسایی کنیم.او تصریح کرد: در ادامه این ماجرا، قوانین جدیدی را وضع خواهیم کرد تا در چارچوب همین قوانین، به صورت دقیق و شفاف از کسب و کار‌های مجازی حمایت به عمل آورد.
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان ابراز کرد: بر این اساس در صورتی که نیاز به ورود قانون گذار و حاکمیت در امر حمایت و مانع زدایی باشد، صدای فعالان کسب و کار مجازی را می‌شنویم و نسبت به مشکلات آنان اقدام می‌کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.