صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / حمایت ۵۰ درصدی پارک فناوری پردیس از حضور شرکت‌های عضو در مناقصات
حمایت ۵۰ درصدی پارک فناوری پردیس از حضور شرکت‌های عضو در مناقصات

حضور در مناقصات با حمایت‌های پارک فناوری پردیس؛

حمایت ۵۰ درصدی پارک فناوری پردیس از حضور شرکت‌های عضو در مناقصات

پارک فناوری پردیس 50 درصد از کارمزد حضور در مناقصات دولتی و عمومی و 50 درصد مبلغ آورده برای تامین ضمانت نامه شرکت‌ها در مناقصات را به شرکت‌های عضو پارک پرداخت می کند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری این مجموعه، با هدف حمایت از حضور شرکت‌های عضو پارک و شرکت‌های عضو شعب در مناقصات دولتی و عمومی، تسهیلاتی در این زمینه اعطا می‌کند.

«احمد عسگری»، مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس ضمن اعلام این مطلب، در رابطه با جزئیات حمایت در موضوع مناقصات اظهار داشت: پارک ۵۰ درصد از کارمزد حضور در مناقصات را به صورت بلاعوض به شرکت‌ها اعطا می‌کند. همچنین ۵۰ درصد از مبلغ آورده برای تامین ضمانت‌نامه شرکت‌ها در مناقصه، به شرکت‌های عضو پارک و شرکت‌های عضو شعب به صورت قرض پرداخت می‌شود.

وی در مورد ضوابط اجرایی این طرح گفت: استفاده از این حمایت منوط به دریافت خدمات مربوط به تامین ضمانت نامه از سوی صندوق توسعه فناوری‌های نوین است.

عسگری ادامه داد: شرکت‌هایی که به صورت مشارکتی با یکدیگر یا با پارک در مناقصات حضور داشته باشند، می‌توانند از این حمایت استفاده کنند.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس در رابطه با شرایط لازم برای دریافت این حمایت‌‌ها توضیح داد: شرکت‌های متقاضی این تسهیلات لازم است قبل از برگزاری مناقصه و طی تشریفات ابتدایی برگزاری آن، درخواست خود را به اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری ارائه کند تا بررسی‌های لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: شرکت‌های فناور عضوی که بعد از برنده شدن در مناقصه، تقاضای بهره‌مندی از این حمایت را داشته باشند، نمی‌توانند از این حمایت استفاده نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.