صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / پارک فناوری پردیس، برترین میزبان کارآفرینان ایرانی خارج از کشور

پس از ارزیابی 120 پایگاه تخصصی اعلام شد؛

پارک فناوری پردیس، برترین میزبان کارآفرینان ایرانی خارج از کشور

پارک فناوری پردیس به عنوان برترین پایگاه میزبان متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، تازه ترین رتبه بندی اعلام شده درباره برترین پایگاه‌های میزبان متخصصان و کارآفرینان ایرانی نشان می دهد پارک فناوری پردیس در بین دیگر پارک‌های فناوری بهترین عملکرد را در میزبانی از متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور ثبت کرده است.

برنامه ارزیابی پایگاه‌ها، برای نخستین بار در سال ۹۴ و با همکاری ۵ مرکز علمی و فناوری منتخب با هدف ایجاد پل ارتباطی با پژوهشگران و کارآفرینان برجسته ایرانی خارج از کشور طراحی و اجرا شده است. هم چنین این برنامه در سال ۹۹ با هدف ایجاد رقابت موثر میان پایگاه‌های میزبان و همچنین هدایت درخواست‌ها به سمت آن ها با عملکرد مطلوب‌تر اجرایی شده است.

در برنامه ارزیابی بهترین پایگاه‌های همکار با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور، بیش از ۱۲۰ پایگاه تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

ارزیابی پایگاه‌ها در این برنامه براساس شاخص‌های مورد نظر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شده است.

«استخراج دقیق شاخص‌ها و داده‌های مورد نیاز»، «برطرف کردن نواقص موجود دوره‌های گذشته»، «جمع‌آوری اصولی بازخورد متقاضیانِ همکاری با پایگاه ها»، از جمله اصول ملاحظه شده در انجام این ارزیابی است.

گفتنی است علاوه بر پارک های علم و فناوری، که پارک پردیس در رتبه بندی آن حائز مقام نخست شده، مراکز پژوهشی هم در این ارزیابی بررسی شدند. پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، پژوهشکده فناوری تولیدات گیاهی دانشگاه شهید باهنر کرمان و پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف رتبه های اول تا سوم را در میان پژوهشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی به خود اختصاص دادند.

پارک فناوری پردیس، بزرگترین پارک فناوری ایران، سال ۸۴ تاسیس شده است. این پارک تا سال جاری میزبان بیش از ۴۰۰ واحد فناور و دانش‌بنیان بوده است.

تاسیس شرکت نوپا، برگزاری سخنرانی و کارگاه آموزشی و اشتغال در شرکت‌های فناور، از جمله مسیرهای همکاری متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور با پارک فناوری پردیس است.

کارآفرینان و متخصصان خارج از کشور می توانند برای ارتباط موثر با پارک علم و فناوری پردیس از طریق شماره ۰۲۱۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی ۲۱۳۷ با مهندس اصلانی، رابط پایگاه پارک فناوری پردیس تماس بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

تکمیل زنجیره ارزش خودروسازی با نوآوری دانش‌بنیان‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، نکته جالب این است که در عصر کنونی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.